Ombre z wzorkiem, ot tak po prostu


Miało wyjść ombre, nie takie jak zwykle robię, tylko takie które polega na tym, że każdy paznokieć ma inny kolor i tworzą 'efekt przejściowy'. Moim zdaniem nie wyszło, bo nie bardzo widać różnicę kolorów ale dzięki temu uświadomiłam sobie jak bardzo dużo mam prawie identycznych lub też bardzo zbliżonych do siebie kolorów w mojej lakierowej kolekcji. Do ombre doszedł wzorek który krąży po internecie a ja jeszcze nie miałam okazji go sobie zmalować na pazurkach :) Wzorek mnie bardzo zauroczył, niby prosty a jednak trzeba się trochę namęczyć a efekt daje świetny. 

Lakiery jakich użyłam: (w kolejności od kciuka)
Manhattan lotus effect 51T
Manhattan lotus effect 55K
Wibo gel like 9 peaches nad cream - kolor Oleski
Manhattan quick dry 25G
Hean I love nail enamel 835




16 comments

Catherines diary środa, 19 czerwca, 2013

świetnie wygląda ten wzorek! ;))

Zosiapw środa, 19 czerwca, 2013

super pomysł! wygląda naprawdę świetnie :) byłam pewna że to naklejki! super Ci wyszły te wzorki :)

Paula środa, 19 czerwca, 2013

co za precyzja, pozazdrościć ;)

Ewka środa, 19 czerwca, 2013

pięknie ci wyszedł ten wzorek, podziwiam za ceirpliwość :)

dziamalena. środa, 19 czerwca, 2013

zazdroszczę talentu do malowania takich wzorków :D cudne są :)

Tamit24 środa, 19 czerwca, 2013

świetny motyw i niesamowita precyzja!

modnaania środa, 19 czerwca, 2013

ooo paisley uwielbiam ten motyw :)

Katarzyna kobieceszufladki środa, 19 czerwca, 2013

Wyglądają pięknie!

Żaneta J. środa, 19 czerwca, 2013

ale super!

little.monster. środa, 19 czerwca, 2013

ładne wykonanie ;)

naughtynotnice0 środa, 19 czerwca, 2013

genialne:)

jolkag78 środa, 19 czerwca, 2013

Dla mnie super! Ślicznie to wygląda;)

Uncaged - biżuteria hand made środa, 19 czerwca, 2013

Wzorek prześliczny! *.* Dlaczego ja tak nie umiem :(

Una czwartek, 20 czerwca, 2013

Świetnie!

Bardzo lubię te wzorki!

Paula0406 czwartek, 20 czerwca, 2013

Super :)

Freewolna piątek, 21 czerwca, 2013

Elegancko :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!