Ombre ze srebrnymi ćwiekami od KKCenterhk.


Pastelowe ombre z dekoracją w ramach współpracy z KKCenterhk. Dekoracja to małe srebrne płytki - ćwieki, o wymiarach 4 mm na 2 mm. Z łatwością aplikuje się je na pazurki, ja użyłam do tego zwykłej pęsetki, ale można też nałożyć delikatnie palcem. 
Ćwieki wytrzymują długo na paznokciach! Co mnie bardzo zdziwiło bo wyobrażałam sobie, że zaraz zaczną im się unosić do góry końce i zaciągać wszystko co napotkają na swojej drodze, mimo top coat. Nic takiego się nie stało. Pięknie wpasowały się w jeszcze niewyschnięty lakier a pokryte top coat w nienaruszonym stanie wytrzymały do zmywania pazurków - 4 dni!




Jak Wam się podoba? Jakbyście były zainteresowane tymi płytkami to zajrzyjcie tu. A teraz uciekam się uczyć na swój ostatni egzamin!! Liczę, że trzymacie kciuki! :)) 

20 comments

Wdowa Po Stalinie niedziela, 09 czerwca, 2013

samo ombre wygląda na prawdę fajnie :)

naughtynotnice0 niedziela, 09 czerwca, 2013

swietne kolory do ombre:)

Małgorzata K niedziela, 09 czerwca, 2013

ale cudne!!!!!!


p.s. trzymam kciuki :*****

little.monster. niedziela, 09 czerwca, 2013

piękne ombre,ćwieki fajnie wyglądają :D

Lila niedziela, 09 czerwca, 2013

piękne ombre :)

Mała Mi. niedziela, 09 czerwca, 2013

świetne połączenie kolorów :)

Theagnes87 niedziela, 09 czerwca, 2013

już wczoraj mówiłam, że mi się podobają :)

Joanna Ł niedziela, 09 czerwca, 2013

pamiętam, pamiętam :)) i jeszcze raz dziękuje :)

gosia mysz niedziela, 09 czerwca, 2013

ciekawy efekt

martitka niedziela, 09 czerwca, 2013

Świetny pomysł, wyglądają rewelacyjnie. Muszę kiedyś spróbować ombre:)

dziamalena. niedziela, 09 czerwca, 2013

Rewelacyjne połączenie kolorków w ombre <3 też muszę spróbować tego połączenia na swoich paznokciach :)

modnaania niedziela, 09 czerwca, 2013

piękne :)

Anna Bielaszewska niedziela, 09 czerwca, 2013

ćwieki są super,

ankas niedziela, 09 czerwca, 2013

Piękne pastele;)

Freewolna niedziela, 09 czerwca, 2013

Piękne paznokcie :)

Uncaged - biżuteria hand made poniedziałek, 10 czerwca, 2013

Wygląda cudownie! ;)

Panna Marchewka poniedziałek, 10 czerwca, 2013

Piękne połączenie kolorystycznie. Mi się to bardzo podoba. :)

Lena poniedziałek, 10 czerwca, 2013

Świetne ombre, do tego kolory współgrają super.

Joanna K poniedziałek, 10 czerwca, 2013

Przepiękne! :)

Megdil wtorek, 25 czerwca, 2013

Bosko Ci to wyszło :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!