Pierwsze podejście do metody 'one stroke'


Metoda one stroke wcześniej była ona wykorzystywana do malowania obrazów ale staje się też coraz bardziej popularna i do zdobienia paznokci. Polega na malowaniu paznokci jednym pociągnięciem pędzelka. Taka metodą zazwyczaj maluję się takie elementy jak kwiaty, liście czy tez motyle ale i jakieś abstrakcyjne wywijaski :)  

A jak wygląda samo malowanie?
Metoda ta polega na nałożeniu na płaski i odpowiednio przycięty pędzel z jednej strony jednego koloru farby akrylowej (u mnie to będzie biały) i drugiego na drugim końcu (czerwony) i odpowiednim ułożeniu i pociągnięciu pędzelka. Ma to na celu uzyskanie głębi kolorów. 


Moje pierwsze wrażenia są pozytywne, nie jestem po końca zadowolona z efektu tym pazurków które Wam pokazuję ale to pierwsze podejście więc czego ja wymagam. Za bardzo kombinowałam i kilka razy przejeżdżałam po wybranym elemencie - płatku i efekt wyszedł taki jaki wyszedł. Za drugim podejściem będzie już lepiej a dążę do namalowania pięknej róży na paznokciach <3 jednak to z czasem, najpierw skupiam się na prostszych elementach. 




 A oto farbki które kocham i nie oddam nikomu :) zamówione z ebaya za około 15 zł.



I muszę się pochwalić!!! Zdałam obroniłam na 5!! licencjat zaliczony a jak!! :) Dziękuję za trzymanie kciuków! :)) 


20 comments

nikt_wielki_ona środa, 26 czerwca, 2013

Przepiękne.

Leal Ka środa, 26 czerwca, 2013

mani prezentuje się przepięknie, ale metoda jaką był wykonany to dla mnie czarna magia ;)

Megdil środa, 26 czerwca, 2013

Wygląda genialnie!

Świat Wery środa, 26 czerwca, 2013

wow, ale bajer, cudnie wygląda
ale chyba sama nie dałabym rady tak namalować

My roses nails środa, 26 czerwca, 2013

paznokcie genialne <3
niestety jedyna chyba metoda, której nigdy nie ogarnę (ale chyba po prostu mam zły pędzelek i farbki)
gratuluję 5 :)

Wdowa Po Stalinie środa, 26 czerwca, 2013

niesamowicie to wygląda, dzieło sztuki :)

modnaania środa, 26 czerwca, 2013

śliczne kwiaty tylko zawijaski średnie, no chyba że tak miało być

somethingtobelievein środa, 26 czerwca, 2013

ale piękne paznokcie:)

frambuesa środa, 26 czerwca, 2013

Nie jesteś zadowolona ?! Slicznie Ci to wyszło ! :) Gratuluje obrony :*

Anna Bielaszewska środa, 26 czerwca, 2013

Gratuluję
A pazurki wygladają super !

Zosiapw środa, 26 czerwca, 2013

paznokcie super! :D pokazałabyś kiedyś instrukcje? gratuluję obrony! a mój chłopak od wczoraj jest inżynierem! :D

Małgorzata K środa, 26 czerwca, 2013

nie wiem co Ty chcesz od tych paznokci, bo wyszły prześlicznie :)

gratuluję obrony, brawo :***

Mysza środa, 26 czerwca, 2013

Świetny efekt! bardzo mi się podoba! :)

Miratell środa, 26 czerwca, 2013

Genialny zestaw farbek! I jak tanio zdobyty :)

Tamit24 środa, 26 czerwca, 2013

wyszło Ci cudownie- ja się boję one stroke :( zwykłe kwiatki mi nie wychodzą, a co dopiero takie...

Theagnes87 środa, 26 czerwca, 2013

zdoniacha z Ciebie

Żaneta J. środa, 26 czerwca, 2013

ale ładnie <3

Blonde~bangs czwartek, 27 czerwca, 2013

Gratulacje z okazji obrony :D.

Paula0406 sobota, 29 czerwca, 2013

Mogłabyś podać link do sprzedającego? Jeśli nie chcesz tutaj to proszę o maila Pipi39@o2.pl

Joanna Ł sobota, 29 czerwca, 2013

wysłałam mailem :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!