Podsumowania Malinowej Akcji: Kolorowe lato na paznokciach!


Moje lakiery w kolejności od końca:

Kolor 8, czyli Hean I ♥ nail enamel o numerku 835
(niestety potrzeba 3 warstw)

Kolor 7, czyli Lovely UV shine o numerze 5
(świetne krycie i trwałość, niestety nie mogę się przekonać do koloru :))

Kolor 6, czyli Loveli Pearl base o numerze 1
(3 warstwy wymagane dla osiągnięcia idealnego koloru, chociaż 2 też są niczego sobie, niewygodny pędzelek)

 Kolor 5, czyli Rimmel Salon Pro o numerze 701
(potrzeba 3 warstw dla uzyskania głębi koloru bez prześwitów gdzieniegdzie) 

Kolor 4, czyli Golden Rose Care+Strong o numerze 129
(masakra masakry! z dala od niego! beznadziejne krycie, oczywiście z bąblami powietrza.. nawet przy 3 warstwach do tego już na drugi dzień lakier zaczyna pękać na paznokciach)


 Kolor 3, czyli Lovely Baltic Sand o numerku 3
(śliczny, trochę inny niż piaski bo ma brokat, dobre krycie jednak zmywanie to prawdziwa gehenna)

Kolor 2, czyli Manhattan Quick Dry o numerze 25G
(potrzebna 3 warstwy)

Kolor 1, czyli Manhattan Lotus Effect o numerku 55K
(barbiowy róż który jak prawie każdy tego typu kolor wymaga 3 warstw)


A jako faworyta akcji wybieram..hmm trudny wybór.. wybieram kolor z ostatniego dnia czyli kolor 8!!
A Wam który najbardziej przypadł do gustu?

11 comments

Żaneta J. sobota, 22 czerwca, 2013

nie potrafię się zdecydować, wszystkie co pokazałaś są genialne!

Zosiapw sobota, 22 czerwca, 2013

super wybór! :) chociaż ja zdecydowanie wybrałabym kolor 6, jest przepiękny! zamierzam się po niego wybrać niedługo do rossmana ;) uwielbiam wszelkie mięty i błękity <3

somethingtobelievein sobota, 22 czerwca, 2013

Loveli Pearl base i GR sa najładniejsze

Kama sobota, 22 czerwca, 2013

Kurde... 1, 3, 6, 7 <3 :D

gosia mysz sobota, 22 czerwca, 2013

u mnie wygrał kolorek jasno niebieski

Catherines diary sobota, 22 czerwca, 2013

8,6,4 to najpiękniejsze kolorki ♥

Świat Wery sobota, 22 czerwca, 2013

dla mnie Manhattan Quick Dry 25G to nr 1 cudny kolor

Karolina G. sobota, 22 czerwca, 2013

mnie się wszystkie podobają
pasjekaroliny.blogspot.com

Wiolka-blog niedziela, 23 czerwca, 2013

sliczne kolory;D

Megdil wtorek, 25 czerwca, 2013

Wszystkie są śliczne, ale kolor z Hean mocno wpadł mi w oko :)

Mała kuchareczka wtorek, 25 czerwca, 2013

Podoba mi mi się 2 :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!