Tonik bezalkoholowy Melisa

 

O toniku: Odświeża, łagodzi, nawilża. Zawiera specjalnie dobrane składniki aktywne.
Wyciąg z melisy regeneruje, łagodzi, uspokaja i odświeża. Przynosi ulgę zmęczonej skórze. Chroni ją przed działaniem wolnych rodników i promieni słonecznych.
Wyciąg z zielonej herbaty spowalnia efekt starzenia się skory, pobudza jej mikrokrążenie, uelastycznia. Działa przeciwutlaniająco, łagodząco, tonizująco. Chroni przed wolnymi rodnikami.
 Sorbitol wiąże wodę w przestrzeniach międzykomórkowych, skutecznie nawilża, wygładza, poprawia elastyczność i regeneruje skórę przesuszoną i spierzchniętą.
Prowitamina B5 działa leczniczo i łagodząco na podrażnioną skórę, wygładza i poprawia jej koloryt.
Alantoina regeneruje uszkodzony naskórek. Łagodzi, nawilża, wygładza i zmiękcza skórę.
Tonik pozostawia skórę odświeżoną, zdrową i zadbaną. 

Skład: Aqua, Sorbitol, Camellia Sinesis Leaf Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Panthenol, Allantoin, Tridiceth-9, PEG-5 Ethylhexanoate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Butylene Glycol, Disodium EDTA, Benzophenone-1, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carbohaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, CI 19140, CI 42090


Moja opinia: Tonik zamknięty w wygodnym i solidnym opakowaniu, do tego bardzo estetycznym. Konsystencja wiadoma, jak tonik trochę zabarwiony na zielona (bardzo delikatnie!) :) Zapach bardzo delikatny, świeży chodź trochę chemiczny.
Tonik pozostawia buzię odświeżoną, świeżą i oczyszczoną. Nie powoduje efekty pieczenia, podrażnienia ani co najważniejsze ściągnięcia. Co do nawilżenia to jest wyczuwalne, jednak jest to naprawdę bardzo małe nawilżenie. Bo czego oczekiwać od toniku, że zadziała jak krem nawilżający? Najważniejsze, że nie wysusza i nie ściąga skóry. 
Moja buzia się z nim polubiła :)


Cena to ok. 7 zł, w promocji nawet za 5, i na pewno dostępny w drogeriach Natura.

10 comments

fleurr środa, 12 czerwca, 2013

Opakowanie ma bardzo ładne. Takie proste, nawiązujący do natury. Bardzo takie lubię :)

Kasia środa, 12 czerwca, 2013

Używam już drugiej buteleczki i również bardzo go lubię, co najważniejsze - nie wysusza, nie podrażnia, delikatnie nawilża ;) I pięknie, delikatnie pachnie.

martitka środa, 12 czerwca, 2013

Pierwszy raz go widzę ale bardzo podoba mi się opakowanie - delikatne i jakby naturalne :)

Anna Bielaszewska środa, 12 czerwca, 2013

Wygląda na ciekawy i dobry kosmetyk

Nena środa, 12 czerwca, 2013

5zł? Chcę go! :)

Kaprysek czwartek, 13 czerwca, 2013

Słyszałam masę pozytywnych opinii ;)

narja czwartek, 13 czerwca, 2013

Kupiłam go niedawno, ale jeszcze nie stosowałam :)

Blonde~bangs czwartek, 13 czerwca, 2013

Szkoda, że nie mam blisko jakiejkolwiek Natury, bo z chęcią bym go kupiła :).

naughtynotnice0 sobota, 15 czerwca, 2013

coraz czesciej zaluje, ze nie mam dostepu do Natury:(

Olga sobota, 24 sierpnia, 2013

Zgadzam się z tą recenzją w całej rozciągłości ;) Ten tonik jako pierwszy, który nie wysuszył mi skóry. P.S. Ostatnio odkryłam go w Carrefourze :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!