Ulubieńcy maja!


Olej ryżowy - cenię głównie za nie zatykanie porów i wysoką ochronę UV recenzja
100% naturalne błoto z Morza Martwego Redual+, BingoSpa - o mój boże! To działa! I czuje się to działanie! Mówię tu głównie o uczuciu pieczenia kiedy na buzi gości maska, jednak rano (maskę robię przed snem i zmywam po 10 minutach, później jeszcze wydłużę ten czas do 15 min) zaczerwienienia wywołane tym pieczeniem nie widać, a wyprysków i zaskórników jest dużo mniej odkąd stosuję maskę!
Lakier do paznokci Manhattan numer 25G - kolor idealny recenzja
Mizon, żel ze ślimaka - fajnie łagodzi podrażnienia, przy czym wypryski szybciej się goją a buzia uspokaja
Lovely, tusz Spectacular me - mój nowy ideał, a myślałam, że nic nie przebije jego żółtego brata
Wibo, pomadka Eliksir 07 - piękny kolor! zakochałam się i teraz prawie ciągle gości na moich ustach!
Sweet secret, kokosowy mus do ciała - ulubieniec ze względu na zapach, bo działanie ma niezbyt zadowalające. Własnie wczoraj musik dobił dna więc teraz mam w planach zakup innej wersji :) uwielbiam kupować mazidła do ciała! recenzja


17 comments

Żaneta J. poniedziałek, 03 czerwca, 2013

strasznie mnie kusi ta pomadka wibo..

Angela poniedziałek, 03 czerwca, 2013

Eliksir z Wibo jest naprawdę genilany!

pirelka poniedziałek, 03 czerwca, 2013

Fajni ulubieńcy, mnie kusi najmocniej błoto z morza martwego ;)

LaNińa poniedziałek, 03 czerwca, 2013

mam i lakier i ten sam Eliksir...cudaki ;)

mowmimoniska poniedziałek, 03 czerwca, 2013

Ten mus do ciała bardzo mnie kusi ;)

Zauroczona-kosmetykami poniedziałek, 03 czerwca, 2013

zainteresowałaś mnie tą maską BingoSpa!

koko poniedziałek, 03 czerwca, 2013

eliksir mam pierwszy dzien,ale zaaaaaaaaaaakochalam sie:)

Nena poniedziałek, 03 czerwca, 2013

Olej ryżowy i błotko kuszą!

Anna Bielaszewska poniedziałek, 03 czerwca, 2013

pomadka Wibo bardzo ciekawie się prezentuje;)
mi już tylko trochę olejku ryżowego zostało ;)

nailaveyy poniedziałek, 03 czerwca, 2013

też mam ten lakier, kolor jest śliczny ;)

anita poniedziałek, 03 czerwca, 2013

Widzę, że Tobie też podpasował zapach masełka Farmony!!! Według mnie jest obłędny :)

Mysza poniedziałek, 03 czerwca, 2013

Uwielbiam tusze Lovely i Wibo, są chyba najlepszymi i najtańszymi tuszami jakie miałam! :) U mnie recenzja balsamu do ciała z Garniera, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :) Nie wezmę udziału w zabawie, do któreś mnie włączyłaś, przepraszam, ale obecnie moje paznokcie są w tak słabym stanie, że mogę je malować raz na 2 tygodnie co najmniej, co jest udręką dla mnie! :c

Katarzyna kobieceszufladki poniedziałek, 03 czerwca, 2013

Mi zapach tego masła z Farmony nie za bardzo się podobał

time4yourbeauty poniedziałek, 03 czerwca, 2013

Ciekawe to błoto z BingoSpa:)

Aktualnaa poniedziałek, 03 czerwca, 2013

Tusz miałam i bardzo lubiłam, teraz mam zielony z Wibo i oceniam go najlepiej spośród wszystkich tuszy, które używałam, ponieważ najbardziej pogrubia.

somethingtobelievein poniedziałek, 03 czerwca, 2013

mam ten tusz z lovely i też jestem z niego zadowolona:)

Helen wtorek, 04 czerwca, 2013

Też posiadam ten odcień szminki Wibo i oprócz tego jeszcze dwa i inne odcienie (nr 4 i 6)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!