Warszawskie spotkanie blogerek!

Nareszcie mam trochę wolnego czasu! Zaliczyłam wszystkie egzaminy, złożyłam już pracę licencjackie i teraz czekam na obronę, której coraz bardziej się zaczynam obawiać. W związku z tym, że uczelnie mam już z głowy udało mi się wreszcie zgrać zdjęcia z aparatu! Zdjęcia oczywiście ze spotkania blogerek, które odbyło się dokładnie tydzień temu, czyli 8 czerwca w restauracji Zgoda (bardzo przytulne miejsce!)


Kto uczestniczył w spotkaniu?
MonikaDagmara i ja :)


Podczas spotkania odwiedziła nas Pani z Pat&Rub, dzięki której mogłyśmy zmacać, obwąchać i wysmarować się kosmetykami które przyniosła nam zaprezentować. 
Następnie odwiedzili nas przedstawiciele sklepu BalmShop.pl, którzy przybliżyli nam swój nowo otwarty sklep, muszę przyznać, że prezentacja była bardzo ciekawa, było widać zaangażowanie i profesjonalizm a do tego znajomość tematu kosmetycznego. Przygotowali oni bardzo miłą niespodziankę, a mianowicie prezent dostosowany do każdej z nas (po przeanalizowaniu każdego bloga z osobna). Tak więc każda z nas dostała zaadresowany upominek :) w moim był krem Sylleco na który miałam już od dawna ogromną ochotę! 


Bardzo się cieszę, że uczestniczyłam w spotkaniu i że mogłam poznać dziewczyny osobiście :) To dziwne uczucie znać kogoś z bloga a nawet nie wiedzieć jak wygląda! Dlatego trochę mi zajęło zanim dopasowałam kto z jakiego jest bloga później plakietki z imieniem i nazwą bloga ułatwiły to zadnie :) 





I ich dobrocie specjalnie dla nas:


Będzie co testować! 

Dzięki dziewczyny za spotkanie i atmosferę! Podziękowania w szczególności dla organizatorek: MichałosiPogodowej i Czarnulki 

15 comments

nuneczka1991 sobota, 15 czerwca, 2013

Oj, spotkanie było świetne! :)
Oby więcej takich :D
Z kremu Sylveco na pewno będziesz bardzo zadowolona, mam wersję rokitnikową i codziennie używam ;)

Żaneta J. sobota, 15 czerwca, 2013

super, zazdroszczę takich spotkań :D

KosmetyczkaAni Aniaa sobota, 15 czerwca, 2013

Ale cudeńka!

pirelka sobota, 15 czerwca, 2013

Ale Wam było fajnie i ile kosmetyków ;)

Świat Wery sobota, 15 czerwca, 2013

super spotkanie

Nena sobota, 15 czerwca, 2013

Z pewnością dobrze się bawiłyście, zazdroszczę! :)

Shopperka sobota, 15 czerwca, 2013

zazdroszczę takiego spotkania, niestety mieszkając zagranica chyba ciężko będzie mi w jakimś uczestniczyć, a szkoda bo można na pewno poznać wiele fajnych osób :)

time4yourbeauty niedziela, 16 czerwca, 2013

Mam nadzieję,że następnym razem uda nam się zamienić kilka słów:)

anita niedziela, 16 czerwca, 2013

Super są te Wasze spotkania! Liczę na to, że i ja następnym razem będę mogła Was poznać :)

frambuesa niedziela, 16 czerwca, 2013

Spotkanie było cudowne ;) Ja od balmshopu dostałam cudowną maseczkę na włosy ;)

dream7 niedziela, 16 czerwca, 2013

wow ile lakierów do paznokci ;)

Michałosia niedziela, 16 czerwca, 2013

Ja też się Asiu bardzo cieszę, ze byłaś:-) Szkoda tylko, ze tak daleko siedziałyśmy od siebie i nie miałyśmy okazji się nagadać. Mam jednak nadzieję, ze przy następnym spotkaniu to nadrobimy:-)

Blonde~bangs niedziela, 16 czerwca, 2013

Szczęściara :). Szkoda, że mnie nie było:(.

Kaczmarta niedziela, 16 czerwca, 2013

Było suuuper, mam nadzieję, że do zobaczenia następnym razem :D

Freewolna niedziela, 16 czerwca, 2013

Świetnie, że dostałyście spersonalizowane paczki od BalmShop

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!