Wibo gel like - numer 2 electric orange, czyli kolor Siouxie!


Piękna mocna, prawie neonowa pomarańcz czyli kolor w sam raz na lato! Idealne nasycenie koloru!
Nigdy nie przepadałam za tego typu kolorami, wolałam delikatne pastelowe pomarańcze ale jak tylko nałożyłam ten lakier na pazurki przepadłam! Bardzo ładnie komponuje się z opalenizną i letnim słońcem a to zasługa mnóstwa drobinek, które są w lakierze! 

Lakier oprócz koloru, który przemówił do mojego letniego ja w 100% jest też dobry jakościowo mimo negatywnych opinii o całej serii tych lakierów. Kryje już po 2 warstwie, nie smuży ani nie bąbelkuje bardzo wygodnie się nakłada. To co mogę mu zarzucić niestety to słaba trwałość, 2 dni i koniec..





Skusicie się na taki letni kolorek? :)


7 comments

Berni sobota, 29 czerwca, 2013

Mam go, śliczny jest :)

moooni-que sobota, 29 czerwca, 2013

ale masz fajne zakręcone pazurki :D
mi się średnio akurat ten podoba, ale mam inny z tej serii i rzeczywiście jakoś zostawia nieco do życzenia :)

uroda i włosy sobota, 29 czerwca, 2013

nie mam żadnej pomarańczy w swojej lakierowej kolekcji, skandal :D

ZłotaPigmejka sobota, 29 czerwca, 2013

Mam podobno kolor, wiec na ten się nie skusze. (Zresztą powtarzam sobie: nie myśl o lakierach! Odwyk masz! Koniec wydawania pieniędzy na kolejne lakiery, chociaż przez miesiąc!)
Ale ten będzie idealny do letnich, zwiewnych sukienek:)

Wiolka-blog sobota, 29 czerwca, 2013

sliczny kolor;D

Zapraszam do mnie ;p
wiolka-blog.blogspot.com

fleurr niedziela, 30 czerwca, 2013

Ja bym się na ten kolor skusiła :) jest piękny! :))

Blonde~bangs niedziela, 30 czerwca, 2013

Sporo razy się nad niem zastanawiałam, ale nie zdecydowałam się, ze względu na to, że dziwnie się czuję mając pomarańcz na paznokciach, ale teraz żałuję, że go nie mam :P.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!