Współpraca z KKCenterhk, czyli co przybyło do mnie z Hong Kongu :)

Jakiś czas temu nawiązałam bardzo przyjemną współpracę z KKCenterhk, jest to internetowy sklep z przeróżnymi akcesoriami urodowymi typu; sztuczne rzęsy, naklejki ozdobne na oczy, pędzelki, doczepki włosów, naklejki na pazurki i wiele wiele innych oraz oczywiście z kosmetykami. 
Mnie w udziale przypadł wybór dekoracji na paznokcie, oto co wybrałam:


Bardzo się cieszę, że odezwali się do mnie z ofertą dodatków na pazurki bo od czasu kiedy założyłam bloga i wrzucałam moje cudeńka paznokciowe to właśnie pierwszy raz ktoś zaoferował mi współpracę właśnie z nimi związaną. 

13 comments

Berni niedziela, 02 czerwca, 2013

Czekam, aż pokażesz na paznokciach te cudeńka <3

Zosiapw niedziela, 02 czerwca, 2013

super! nie mogę się doczekać aż je pokażesz :)

KasiaPL niedziela, 02 czerwca, 2013

Do mnie też napisali, mam awizo i w poniedziałek idę po swoją paczuszkę :)

little.monster. niedziela, 02 czerwca, 2013

ciekawe co tam z nimi wymodzisz :D

nuneczka1991 niedziela, 02 czerwca, 2013

Ja widziałam ostatni przepiękne ozdoby na paznokcie w H&M, nigdy się z czymś takim nie abwilam ale chciałabym spróbować :)

ziuzia21 niedziela, 02 czerwca, 2013

GRATULUJĘ serdecznie i czekam na paznokciowe wariacje :)

martitka niedziela, 02 czerwca, 2013

Super, gratuluję współpracy:)

Anna Bielaszewska niedziela, 02 czerwca, 2013

Twoja praca i piękne stylizacje paznokci zostały zauważone ;)
cieszę się

Paulina niedziela, 02 czerwca, 2013

no to czekamy na kolejne dzieła z użyciem tych cudeniek!!

okiem m-a niedziela, 02 czerwca, 2013

już nie mogę się doczekać nowych paznokciowych inspiracji!:)

fleurr poniedziałek, 03 czerwca, 2013

Gratuluję współpracy :) Fajnie, że jesteś zadowolona ;]

A drop of happiness wtorek, 04 czerwca, 2013

gratuluje :) czekam na posty z tymi cudami !

Paula0406 środa, 12 czerwca, 2013

KOniecznie musisz zrobić jakieś paznokcie :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!