Piękny bananek, który mnie zauroczył, czyli Bell air flow!


Prawda, że piękny kolor? Nigdy nie przepadałam za takimi odcieniami na paznokciach jak; zielony, pomarańcze - mocne pomarańcze, czy właśnie żółty. Ostatnio przekonałam się do pomarańczy, a teraz przyszedł czas na całkowite zauroczenie lakierem Bell air flow o numerze 58! Piękny odcień, po prostu przepadłam! 

Lakier air flow, jest to lakier, który ma według producenta przepuszczać powietrze, gwarantuje kryjący efekt i głęboki kolor już po pierwszym kryciu, do tego charakteryzuje się przedłużoną trwałością dzięki wielu wysokiej jakości polimerów.
Jak się sprawdził?
Rewelacja! Jeden z lepszych lakierów jakie miałam! Świetna trwałość i pokrycie, co prawda jedna warstwa nie wystarczyła ale uważam, że to wina koloru, bo nie sądzę, żeby zalazł się żółty kolor kryjący za pierwszą warstwą. Tak więc dla uzyskania odpowiedniego koloru wystarczą dwie warstwy, lakier schnie bardzo szybko, co mnie bardzo zdziwiło a przy tym nie smuży, nie robi bąbelków powietrza. Do tego jest trwały, nic się na nim nie odgniata, na paznokciach wytrzymuje spokojnie 4 dni, po 4 dniach widać już lekko starte końcówki. 






23 comments

My roses nails poniedziałek, 08 lipca, 2013

bardzo ładny kolorek :) też bardzo lubie takie bananowe odcienie, tyle że trochę jaśniejsze :)

anita poniedziałek, 08 lipca, 2013

Piękny kolor! Wspaniały na lato! Sama myślę o jego zakupie :)

Zosiapw poniedziałek, 08 lipca, 2013

kolorek śliczny, ale jakoś nie mogę się przekonać do żółtych paznokci... ;)

Lila poniedziałek, 08 lipca, 2013

piękny, słoneczny kolorek ;)

ankas poniedziałek, 08 lipca, 2013

Bardzo ładny, żółtego lakieru jeszcze nie miałam;p

martitka poniedziałek, 08 lipca, 2013

Jest śliczny...ale paznokcie jeszcze ładniejsze:)

Anna Bielaszewska poniedziałek, 08 lipca, 2013

;( mam ten sam,ale mój jest chyba jakiś trefny,bo nie mogę równomiernie pomalować drugiej warstwy i tak są zamazańce. A nie nakładałam trzeciej, bo druga mi i tak kiepsko schła.Kolor mi się strasznie podobał i jestem zawiedziona;(

moooni-que poniedziałek, 08 lipca, 2013

ale uroczy bananek :-)
do opalonych dłoni będzie super!

Daguszka poniedziałek, 08 lipca, 2013

świetny :D muszę na niego zapolować :D

malinka poniedziałek, 08 lipca, 2013

ajć!!! cudowny ten kolorek!!!! nawet nie wiedziałam ze te lakierki mogą być takie dobre!!!

Sekrety Naszego Piękna poniedziałek, 08 lipca, 2013

piękny kolorek :)

Żaneta J. poniedziałek, 08 lipca, 2013

prześliczny!

little.monster. poniedziałek, 08 lipca, 2013

słonecznie ;P

dziamalena. poniedziałek, 08 lipca, 2013

cudowny żółtek! jestem nim zauroczona :)

kropeczka33 poniedziałek, 08 lipca, 2013

a ja teraz choruje na zółty lakier :) ten wygląda bardzo interesująco

kamila.magdalenaa poniedziałek, 08 lipca, 2013

piękny:) Ostatnio go oglądałam i kupię go na pewno bo wygląda cudownie:)

mleczna poniedziałek, 08 lipca, 2013

Śliczny, słoneczny kolorek

Kosmetyczka Pauliny ♥ poniedziałek, 08 lipca, 2013

Też się przekonuję do tego typu odcieni. Piękny ten kolorek :)

Natalia Kurowska wtorek, 09 lipca, 2013

Przepiękny kolorek ♥

naughtynotnice0 wtorek, 09 lipca, 2013

nie liczac Biedronki u mnie w drogeriach slabo z produktami Bell niestety, a szkoda bo kolor bardzo mi sie spodobal:)

Mysza wtorek, 09 lipca, 2013

JMiałam go ostatnio kupować, jednak nie mogłam znaleźć ceny haha :D Kolor jest cudowny, zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! Jeśli 2 warstwy wystarczają do pełnego krycia, to jest to lakier idealny :)

justyna wtorek, 09 lipca, 2013

piekny kolorek, ja bardzo lubie zółte lakiery :) ostatnio tylko takich uzywam :)

Świat Wery wtorek, 09 lipca, 2013

fantastyczny

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!