Tropikalne mani - zachód słońca nad tropikalnym morzem!


 Kolejne mani w tropikalnym i bardzo wakacyjnym stylu. Tym razem zamiast jako tło posłużyło ombre wykonane nie jak w poprzednim wypadku metoda gąbeczkową tylko pędzelkiem! Za lakiery posłużyły mi farby akrylowe do paznokci, które pokazywałam Wam w tym poście - klik!

Jak wykonałam tło? Najpierw porobiłam na paznokciach paski każdego koloru, czyli; od góry fioletowy, różowy, żółtopomarańczowy i niebieski, potem na jeden koniec szerokiego pędzelka nałożyłam fioletowy a na drugi różowy i maziałam na linii łączenia tych dwóch kolorów aż zrobił się efekt przejściowy; potem różowy z żółtopomarańczowym. Przy niebieskim nabrałam trochę białego, który miał imitować fale morskie. 
Dużo pracy to niestety zajmuje, bo trzeba się namazać farbką po kilka razy, aż wreszcie efekt przejściowy będzie taki jak trzeba. Ale warto! 





Piękne prawda? Ja jestem nimi zauroczona bo to chyba moje najlepsze mani jakie dotąd wykonałam! :)


30 comments

pirelka czwartek, 25 lipca, 2013

Piękne dzieło :)

Ania W czwartek, 25 lipca, 2013

Jejku, strasznie mi się podoba! :)

Natalia Kurowska czwartek, 25 lipca, 2013

Cudowne ♥

Kaja czwartek, 25 lipca, 2013

o raju jak ślicznie:)

judith czwartek, 25 lipca, 2013

Wow piękne rajskie mani :)

Tamit24 czwartek, 25 lipca, 2013

piękne!
nie-sa-mo-wi-te! <3

Monik czwartek, 25 lipca, 2013

piękne :D

ziuzia21 czwartek, 25 lipca, 2013

Nie mogę się napatrzeć,są fantastyczne :)

My roses nails czwartek, 25 lipca, 2013

cudowne po prostu ^^

apteka marzenie czwartek, 25 lipca, 2013

są niesamowite. Zazdroszczę talentu, ale i cierpliwości :)

Cathy czwartek, 25 lipca, 2013

Cudo!

Kinga czwartek, 25 lipca, 2013

Niesamowite! Jaki Ty masz talent!

Alyson Monroe czwartek, 25 lipca, 2013

Twoja paznokcie to osmy cud swiata. Aż szkoda to zmywac. Wyslij zdjęcia na jakis konkurs,na pewno wygrasz :D

Izis piątek, 26 lipca, 2013

Mistrzostwo :)

Timemimi 當代迷你倉 piątek, 26 lipca, 2013

最平 價錢表 出租 商務 訂倉 

Beauty_Station piątek, 26 lipca, 2013

Ahhh przepiękne!

Enka piątek, 26 lipca, 2013

Cudo, zdolniacha z Ciebie :))

dziamalena. piątek, 26 lipca, 2013

woow, prawdziwe dzieło sztuki! :D

Blonde~bangs piątek, 26 lipca, 2013

Nie mogę się napatrzeć na nie. takie są piękne :).

Wiolka-blog piątek, 26 lipca, 2013

sliczne:)

Panna Marchewka sobota, 27 lipca, 2013

Zdobienie jest świetne! Dla tego piszę z pytaniem- mogła bym je wykorzystać na Polskich Lakierowych maniaczkach do zdobień tygodnia? Jak tak to odpisz u mnie w komentarzu pod ostatnią notką.

MałaMii wtorek, 30 lipca, 2013

Ile czasu Ci zajęło zrobienie ich? :O

Sawika56 wtorek, 30 lipca, 2013

Wyglądają fantastycznie!

Anita Nails wtorek, 30 lipca, 2013

aż się w nich zakochałam sa cudne :)

Syla wtorek, 30 lipca, 2013

Kolorystyka idealna, a te palmy powalają. Aż sie chce pod nimi wypocząć :) i wykąpać w tym błękitnym morzu! gratuluje cierpliwości i talentu

Oliwka wtorek, 30 lipca, 2013

Piękne ! Genialne :)

Ewelina Blue środa, 31 lipca, 2013

jest niesamowicie przepiękne! ;*

SheLazY środa, 31 lipca, 2013

przepiękne zdobienie, małe wielkie dzieła sztuki. dlaczego tak późno tutaj trafiłam? cudowne rzeczy tworzysz na pazurkach

Paulina Cz środa, 31 lipca, 2013

przepiękne *.*

Madzia Pietrowska środa, 31 lipca, 2013

Cudowne zdobienie <3

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!