Tropikalne mani!


Witajcie, dzisiaj kolejne mani idealne na wakacje w stylu bardzo tropikalnym i hawajskim :) Neony, palmy i kwiaty hawajskie to coś czego w wakacje nie może zabraknąć! Uwielbiam neonowe kolory, pięknie wyglądają  przy opalonej skórze. 
Paznokietki zbierały dużo komplementów, co mnie jeszcze bardziej motywuje do dalszej pracy i doskonalenia się w stylizacjach paznokci! I muszę przyznać jest coraz lepiej patrząc się na moje stare zdjęcia ze stylizacjami! 




Ps. mam paskudne skórki przy paznokciach..bardzo mi to utrudnia pokazywanie Wam stylizacji, próbowałam już wielu sposobów a one ciągle są przesuszone i odstają... macie może jakieś rady?

18 comments

dream7 wtorek, 23 lipca, 2013

ale fajny mega pozytywny i wakacyjny wzorek ;)

Wiolka-blog wtorek, 23 lipca, 2013

przecudowne ;D

Zapraszam na konkurs, do wygrania dowolna rzecz ze sklepu goodlookin !! ;)

narja wtorek, 23 lipca, 2013

Prześlicznie :)

Ania W wtorek, 23 lipca, 2013

aloha! :)

czarnulkaa wtorek, 23 lipca, 2013

ale boskie :) podrzuc jaki tutorial na takie fajne ombre :P

PlANTOFELEK wtorek, 23 lipca, 2013

Ale cudownie:) Chciałabym mieć zdolności żeby sobie zrobić coś takiego:)

Joanna K wtorek, 23 lipca, 2013

Cudne! :)

fleurr wtorek, 23 lipca, 2013

O rany! Bosko Tobie to wyszło! Jestem pod wrażeniem! :)

Theagnes87 wtorek, 23 lipca, 2013

wow, prawdziwe dzieło sztuki

Tamit24 wtorek, 23 lipca, 2013

wyszło niesamowicie- jak kawałek koszuli hawajskiej na paznokciach!

modnaania wtorek, 23 lipca, 2013

fantastyczne pazurki, boska kolorystyka

Żaneta J. wtorek, 23 lipca, 2013

genialny!

My roses nails środa, 24 lipca, 2013

są przepiękne *.* nie dziwię się pochwałom ^^
co do skórek to ja tez często borykam się z tym problemem, ale ostatnio zakupiłam bardzo fajny krem do rąk: Eveline Extra Szoft 5% urea krem-koncentrat, który (jak pisze na opakowaniu): likwiduje suchość, szorstkość, regeneruje zniszczony naskórek, wzmacnia paznokcie :)
od kąd zaczęłam go używać stan skórek mi się poprawił (i to znacznie) nawet przy stosowaniu kremu 1 raz na dzień się nie pogarsza (to nie jest reklama tego kremu ;D) spróbuj może Tobie też pomoże, jest dostępny w Rossmanie :)

Joanna Ł środa, 24 lipca, 2013

Ooo :) dzięki wielkie, na pewno się za tym kremem rozejrzę :)

Beauty_Station środa, 24 lipca, 2013

Wow! Cudne! :)

apteka marzenie środa, 24 lipca, 2013

Wooow ! Nie dziwie się, że zbierały komplementy. Ja to oczu od nich oderwać nie mogłam. Cudne ;>

Misue środa, 24 lipca, 2013

jestem tak zachwycona tym, ze sama nie wiem co napisać *_* Podziwiam takich ludzi, jak Ty! Artystka niesamowita, trzeba mieć ogrom cierpliwości, chęci i.. pasji, żeby coś takiego zrobić, WOW!

Timemimi 當代迷你倉 piątek, 26 lipca, 2013

最平 價錢表 出租 商務 訂倉 

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!