Tydzień w zdjęciach #1

Postanowiłam idąc Waszym przykładem dodawać zdjęcia z upływającego tygodnia. Szczerze mówiąc uwielbiam oglądać takie zdjęcia, czuje wtedy, że bardziej znam każdą z Was i stajecie mi się coraz bliższe mimo iż tak naprawdę się nie znamy :) Pomysł ze zdjęciami bardzo fajny, zwłaszcza podczas wakacji :)

Praca licencjacka - obroniona i teraz szukam dla niej stosownego miejsca, omnomnom :) czyli ciasto idealne na letnie dni

Zdjęcia z Powsina, czyli gdzie Warszawiak ucieka w upalne dni oraz mój ukochany badminton 

Działkowanie, grilling i obecnie już skończona lektura czyli relaks idealny na łonie natury :)

19 comments

fleurr wtorek, 09 lipca, 2013

A ja chciałabym już oprawić moją pracę magisterską ;( Ale jeszcze się pisze, niestety.

Angelika Ś. wtorek, 09 lipca, 2013

ostatnio mam fazę na badmintona :D
gratuluję obrony licencjatu:)

moooni-que wtorek, 09 lipca, 2013

też uwielbiam mixy :-)))
ciasto wygląda smakowicie :)
no i moje gratulacje!

Anna Bielaszewska wtorek, 09 lipca, 2013

Gratulacje
I fajne ciacho dojrzałam ;)

dream7 wtorek, 09 lipca, 2013

fajnie jest oglądac takie mixy zdjęc ;) o grille jak jak uwielbiam grille ;)

naughtynotnice0 wtorek, 09 lipca, 2013

jak bylam mala zawsze mialam problem z gra w badmintona:D

Żaneta J. wtorek, 09 lipca, 2013

uwielbiam te wpisy :)

kamila.magdalenaa wtorek, 09 lipca, 2013

Gratulacje:) A sałatka wygląda pysznie:)

Mysza wtorek, 09 lipca, 2013

Też uwielbiam grać a badmintona!! :)) Ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu z paletką.

lifeandpassion88 wtorek, 09 lipca, 2013

Wyznania gejszy - świetna książka.

basket of kisses wtorek, 09 lipca, 2013

badminton <3 ;)
och i to ciasto! ;)
zapraszam na mix do mnie ;)

justyna wtorek, 09 lipca, 2013

Gratuluje udanej obrony
Ja tez lubie takie posty :)

Alyson Monroe wtorek, 09 lipca, 2013

Ja też uwielbiam takie posty :) Gratuluję obrony :
Jesli chodzi o książkę,ktorą czytasz,to mnie ona oczarowała :)

MilionThoughts94 wtorek, 09 lipca, 2013

Gratuluję obronionej pracy ! ;)
Ja również lubię takie mixy ;)

Blonde~bangs wtorek, 09 lipca, 2013

Gratuluję obrony! :) Ja muszę ponownie wrócić do cyklu tygodniowych zdjęć :).

Lila środa, 10 lipca, 2013

Gratuluje obrony ;))

Anonimowy środa, 10 lipca, 2013

Gratulacje obrony, też mi się niedawno udało :) Jestem ciekawa co czytasz (oprócz widocznych na zdjęciu Wyznań Gejszy)w wolnym czasie, może poleciłabyś jakieś książki na lato?

Basia Blondineczka środa, 10 lipca, 2013

Uwielbiam takie mixy :)

Joanna Ł czwartek, 11 lipca, 2013

na lato zdecydowanie polecam lekkie powieści :) ja własnie zazwyczaj na wakacje porzucam moje ukochane kryminały i czytam lekkie i przyjemne powieści, zazwyczaj amerykańskie :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!