Tydzień w zdjęciach #2

Troche opóźniony post ze zdjęciami z minionego tygodnia :) 

naszyjnik ze współpracy z EfoxCity.com, piękny prawda? :), dalej moje zamówienie ze sklepu internetowego Katherine i na łapce mój ulubiony nabytek z tego zamówienia :) neony w modzie! Polecam ten sklep, naprawdę biżuterię mają fajną, duży wybór i nawet nie jest jakaś straszna jakościowo. 

chilling nad Wisłą i widoki na Stadion Narodowy. A to coś czerwonego na najmniejszym zdjęciu to sofa z gąbki, którą ktoś zostawił nad Wisłą i która świetnie służyła zamiast siedzenia na schodach :) 

11 comments

Kinga sobota, 20 lipca, 2013

Śliczny ten naszyjnik!

frambuesa sobota, 20 lipca, 2013

Cudowna bizu !

Reablly sobota, 20 lipca, 2013

bardzo ładna biżu ;)

okiem m-a sobota, 20 lipca, 2013

ale piękne bransoletki!:)

dream7 sobota, 20 lipca, 2013

bardzo ładna biżu ;)

moooni-que sobota, 20 lipca, 2013

piękna biżuteria! :-))) bardzo mi się podobają te błyskotki!

Wiolka-blog sobota, 20 lipca, 2013

cudowny naszyjnik !:)

Helen sobota, 20 lipca, 2013

Super ten naszyjnik:)

Lila sobota, 20 lipca, 2013

świetne bransoletki ;)

Żaneta J. sobota, 20 lipca, 2013

ale super bransoletki!

ziuzia21 niedziela, 21 lipca, 2013

Ja również zastanawiam się nad złożeniem zamówienia na Katherine.pl :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!