Tydzień w zdjęciach #3

zakupy ubraniowe; bluzka wiązana na brzuchu i spodnie w kwiaty, przewiewne z lekkiego materiału, w sam raz na lato, zakupy lakierowe; potrzebowałam jasnych kolorów jako bazowych pod moje wzorki i Delia, którą pokazywałam tu, koło której nie mogłam przejść obojętnie, dalej nowości Garniera; różowy dla mamy niebieski dla mnie :) i na końcu ukochane brownie 

podanie na studia magisterskie - tak zostałam przyjęta i to znowu na UW , pyszna przekąska - borówki prosto z działki, lekka lektura (nie przekonała mnie niestety..mało wciągająca i nudna a oczekiwałam czegoś więcej po autorce Seksu w Wielkim mieście..), nowy zapach YC - lake sunset, który towarzyszy mi podczas wieczornego czytania czy tez oglądania filmów


7 comments

somethingtobelievein środa, 24 lipca, 2013

boróweczki <3

Żaneta J. środa, 24 lipca, 2013

uwielbiam borówki :D

Kasia środa, 24 lipca, 2013

Jadłam dziś borówki z ogrodu od rodziców, mmm :)

Nena środa, 24 lipca, 2013

Uwielbiam borówki!

ziuzia21 czwartek, 25 lipca, 2013

Ja również zakupiła jeden z nowych kremów od GARNIERA - ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

Timemimi 當代迷你倉 piątek, 26 lipca, 2013

最平 價錢表 出租 商務 訂倉 

Blonde~bangs piątek, 26 lipca, 2013

Gratulacje z okazji dostania się na studia :).

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!