Wibo Gel Like - 9 peaches and cream, czyli kolor od Oleski


Kolejny lakier z edycji blogerskiej, tym razem piękny, delikatny kremowy róż o numerku 9 od Olesski

Lakier zauroczył mnie swoim wykończeniem, pięknie błyszczy i imituje żelowy lakier, niestety reszta na minus. Konsystencja jest kiepska, gęsta i smuży, przez co trzeba się trochę namachać, żeby nie powstawały smugi i jakoś to wyglądało. Schnie przeciętnie, nie robi bąbli jak większość z ekipy blogerskich lakierów z którymi miałam styczność jednak trzeba zachować ostrożność i nakładać cienkie warstwy. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, natomiast trwałość to porażka - 2 dni.




Mnie blogerskie lakiery nie zachwyciły, może i kolory ładne ale Wibo jakością trochę zawiodło. 


21 comments

ankas środa, 03 lipca, 2013

Kolor świetny, ale podobno lakier jest bardzo nietrwały i ja się nie skusiłam:)

somethingtobelievein środa, 03 lipca, 2013

lubię ten lakier:)

Helen środa, 03 lipca, 2013

Kolor naprawdę śliczny ale ze względu na kiepskie opinie go nie kupiłam.

Sekrety Naszego Piękna środa, 03 lipca, 2013

ładny kolorek :) jedyny na jaki bym się zdecydowała z blogowej kolekcji :)

Angela środa, 03 lipca, 2013

Sliczny kolor!

naughtynotnice0 środa, 03 lipca, 2013

przez czesto niepochlebne recenzje na blogach, zrezygnowalam z kupna jakiegokolwiek lakieru z tej bloggerskiej edycji, chociaz chce sprobowac zoltego od Jamapi, bo kolor bardzo mi sie podoba:)

Veronique środa, 03 lipca, 2013

no przyjemny ten kolor.. ale nie tak ładny żebym chciała się z nim użerać..

Świat Wery środa, 03 lipca, 2013

przyjemny kolorek, ale mam inne w podobnych odcieniach

Małgorzata K środa, 03 lipca, 2013

bardzo ładny kolor :) pięknie wygląda na Twoich paznokciach

Meraja środa, 03 lipca, 2013

Akurat ten kolor trzyma się u mnie nieźle, ale np mięta to już masakra - schnie długo, smuży i ledwo kryje przy dwóch warstwach.

Artist Domi czwartek, 04 lipca, 2013

wg mnie najładniejszy kolor z tej blogerskiej kolekcji :)

Joanna K czwartek, 04 lipca, 2013

Śliczny :)

apteka marzenie czwartek, 04 lipca, 2013

ja to sobie nie potrafię poradzić z normalną konsystencją a co dopiero z ciężką w rozporowadzaniu :D ale faktycznie kolor jest niesamowity :)

Katarzyna kobieceszufladki czwartek, 04 lipca, 2013

Mam go i bardzo lubię!:)

Uncaged - biżuteria hand made czwartek, 04 lipca, 2013

Szybko odpryskuje to raz, ale malowanie nim to jakas pomyłka... Lakier jest megagęsty i potrzebuje ze 3 warstwy na pełne pokrycie. Dodam, że każda warstwa wysycha bardzo dłuuuugooo...

Wiolka-blog czwartek, 04 lipca, 2013

nie mialam ale kolor ladny :d

Zapraszam do mnie na nową notkę z recenzją mleczka do opalania ;D

Enka czwartek, 04 lipca, 2013

mam go i lubię, dla mnie konsystencja nie jest najgorsza, chociaż faktycznie nieco gęstawa ;)

Blonde~bangs piątek, 05 lipca, 2013

Mam go i również mi się podoba. tylko mógłby schnąć krócej ;/.

C-Style by C-thru poniedziałek, 08 lipca, 2013

A nam konsystencja tych lakierów zupełnie nie podeszła ;(

De beauté czwartek, 11 lipca, 2013

Uwielbiam ten kolor :) Świetnie wygląda na opalonej dłoni.

sygnaturka czwartek, 22 sierpnia, 2013

Dostałam go w prezencie i bardzo mi się podoba :) Co do trwałości - to często kwestia paznokcia, płytki -a nie lakieru. Mnie trzyma spokojnie 4 dni, potem podmalowuję i jeszcze do 2-3 mogę się nie przejmować malowaniem. Nie odpryskuje, średnio gęsty - mnie akurat bardzo dobrze się maluje, nie mam smug. Bardzo rzadko maluję paznokcie rąk, ale ten lakier uwielbiam :) I kolor - trudny do określenia tak naprawdę. W każdym świetle wygląda trochę inaczej, czasem jak róż, czasem pudrowy, a czasem tak, jak się nazywa - czyli bardziej taka kremowa brzoskwinka. Przekonał mnie do częstszego malowania paznokci ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!