Zostań ze mną i obserwuj na bloglovin i google+!!!

Jak wiecie Google Reader kończy swoją działalność, dlatego zapraszam Was serdecznie do pozostania ze mną i śledzenia mojego bloga na Bloglovin i Google+! Mój blog ma jeszcze konto na Fb ale staram się uwolnić od tego typu portali dlatego preferuje sto razy bardziej Bloglovin i Google+ :))




Część z Was już mnie pododawała na tych stronach z czego bardzo się cieszę i dziękuję!
Teraz postaram się odwiedzić Wasze blogi i obserwować tam gdzie można, czy to fb, czy google+ czy bloglovin bo nie chcę Was stracić!


6 comments

fleurr środa, 03 lipca, 2013

Miał już skończyć swoją działalność w poniedziałek ;) Więc zostaje :D

Joanna Ł środa, 03 lipca, 2013

oby został :) ale czytałam gdzieś, że do 7 lipca ma być (?) więc zobaczymy

Agg środa, 03 lipca, 2013

Google READER już zniknął, a google reader nie ma nic wspólnego z obserwatorami ;)

Nena środa, 03 lipca, 2013

Na bloglovin obserwuję, google+ mi się nie podoba.

Ala środa, 03 lipca, 2013

Z tego co wiem, to obserwatorzy zostają ;D

apteka marzenie środa, 03 lipca, 2013

na bloglovin już obserwuję :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!