Kolejne palmy na pazurkach na zakończenie sierpnia


Tak jak w tytule, kolejne palmowe mani. Palmy to zdecydowanie mój wakacyjny hit, bardzo podoba mi się jak prezentują się na paznokciach; nie wymagają zbytniej pracy i machania pędzelkiem a efekt piękny, dlatego tak często goszczą u mnie na paznokciach. Tym razem są na wakacyjnym miętowo-żółtym tle z dodatkiem ozdób na paznokcie z KKCenterhk




Wczoraj przyszła do mnie kolejna paczuszka od KKCenterhk z dodatkami na paznokcie i lakierem. Jestem ciekawa co z tego wyczaruję :) 

16 comments

Wiolka-blog piątek, 30 sierpnia, 2013

cudowne palmy :D

PlANTOFELEK piątek, 30 sierpnia, 2013

Twoje pazurki są idealne:)

dream7 piątek, 30 sierpnia, 2013

fajne pazurki , czuć lato ;)

MilionThoughts94 piątek, 30 sierpnia, 2013

Idealny wzór na zakończenie wakacji :)

My roses nails piątek, 30 sierpnia, 2013

genialne są te twoje wakacyjne malowanki ^^

ankas piątek, 30 sierpnia, 2013

Wow! co za efekt;)

Świat Wery piątek, 30 sierpnia, 2013

OMG! co za efekt

Monika Kosmetyka piątek, 30 sierpnia, 2013

Świetne:)

SheLazY piątek, 30 sierpnia, 2013

super super super! wspaniałe kolorystycznie i w ogóle

dziamalena. piątek, 30 sierpnia, 2013

prześliczny efekt, bardzo podoba mi się kolorystyka :)

ZłotaPigmejka piątek, 30 sierpnia, 2013

Rewelacyjne, w takiej kolorystyce jeszcze nie widziałam, a bardzo mi się podobaja, cudo!:)

Katarzyna kobieceszufladki piątek, 30 sierpnia, 2013

Bardzo wakacyjnie:)

moooni-que piątek, 30 sierpnia, 2013

piękne *_*
mówisz, że są dość łatwe, jednak ja nie wiedziałabym jak się do nich zabrać :D

Sekrety Naszego Piękna piątek, 30 sierpnia, 2013

bardzo ładnie :)

Theagnes87 sobota, 31 sierpnia, 2013

świetne!

Monik sobota, 31 sierpnia, 2013

o ja ale ładnie :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!