Kolejne wakacyjne mani - ocean


Wakacje coraz bardziej zbliżają się do końca a ja się rozchorowałam a tym samym zaniedbałam troszeczkę bloga. Jestem zła, mogłam zrobić zdecydowanie więcej stylizacji paznokciowych ale za bardzo się rozleniwiłam (jak to w wakacje - nadrabianie seriali i filmów, wyjścia albo zwykłe "nie chce mi się" :))..  na szczęście mam kilka zaległych stylizacji sprzed choroby które w tym tygodniu Wam pokarzę. 

Po raz kolejny morze i palmy, tym razem w kolorze i w połączeniu z łódką i tropikalnymi domkami na morzu.




Wybaczcie za widoczny odrost na paznokciach, nie miałam okazji zrobić zdjęcia wcześniej :)

18 comments

Kasia M. wtorek, 20 sierpnia, 2013

przepiękne pazurki! ;) zazdroszczę takich umiejętności :)

Paulina Cz wtorek, 20 sierpnia, 2013

po raz kolejny świetne!!! gratuluje talentu ;)

czarnulkaa wtorek, 20 sierpnia, 2013

jestem pod wrazeniem :)

moooni-que wtorek, 20 sierpnia, 2013

ale śliczności :)

Żaneta J. wtorek, 20 sierpnia, 2013

ale super!

Wiolka-blog wtorek, 20 sierpnia, 2013

cudownee <3

Monika P wtorek, 20 sierpnia, 2013

Śliczne pazurki :)

Sekrety Naszego Piękna wtorek, 20 sierpnia, 2013

pięknie :)

Anna Bielaszewska wtorek, 20 sierpnia, 2013

Ty to masz zdolnosci

My roses nails wtorek, 20 sierpnia, 2013

pięknie to zmalowałaś ^^

Uncaged - biżuteria hand made wtorek, 20 sierpnia, 2013

prześliczne *.*

Joanna K wtorek, 20 sierpnia, 2013

Wooow jakie cuda wymalowałaś :)

basket of kisses wtorek, 20 sierpnia, 2013

*.* jak zwykle jestem pod OGROMNYM wrażeniem!

dziamalena. wtorek, 20 sierpnia, 2013

przepiękne :) istne dzieło sztuki :)

...SZKATUŁKA... środa, 21 sierpnia, 2013

Jak zawsze - nie mogę się napatrzeć :)

Coonfiesame środa, 21 sierpnia, 2013

Wow, masz talent, cudowny!! :)

MilionThoughts94 czwartek, 22 sierpnia, 2013

Przepiękne pazurki ;)

okiem m-a piątek, 30 sierpnia, 2013

morze i palmy na paznokciach podbiły moje serce!:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!