Purederm - maska kolagenowa czekoladowo-kakaowa


O masce: - maska efektywnie regenerująca w saszetce
- opakowanie wykonane ze składników w 100% naturalnych
- ekstrakt z kakao wspomaga elastyczność skóry oraz ją odżywia
- witamina E i kolagen zapobiegają starzeniu się skóry oraz rozświetlają skórę

Skład: 

Moja opinia: Maska bardzo prosta w użyciu, wystarczy ją ostrożnie rozłożyć żeby się nie podarła i nałożyć na twarz. Rozmiar maski jest można powiedzieć w sam raz chociaż może ciut za duży, jednak trafiałam dużo większe, przez co nie wiedziałam jak ja nałożyć na twarz, żeby nie było np. wycięć oczy na policzkach :) Nałożona trzyma się bardzo dobrze. 
Po zdjęciu skora jest mięciutka jak pupcia niemowlaka! Miękka i sprężysta i widać, że zregenerowana i wypoczęta. Efekt ten utrzymuje się nawet długo.  

Działanie bardzo dobre dlatego polecam ta maseczkę, jednak nie oczekujcie czekoladowego przyjemnego dla nosa zapachu, jest on słabo wyczuwalny ale bliżej mu do chemicznej czekolady niestety. 


Cena to około 6 zł, ja swoją kupiłam w Hebe gdzie mają naprawdę ich spory wybór; od owocowych typu truskawka do ryżowych czy tez oliwkowych. 


10 comments

martitka poniedziałek, 19 sierpnia, 2013

Lubię takie wynalazki hehe :)

Aktualnaa poniedziałek, 19 sierpnia, 2013

Nigdy jeszcze nie używałam takich masek. Mimo ciekawości gliceryna na drugim miejscu mnie zniechęca.

Sekrety Naszego Piękna poniedziałek, 19 sierpnia, 2013

nigdzie ich nie widziałam ;/

Anna Bielaszewska poniedziałek, 19 sierpnia, 2013

o tych nie słyszałam jeszcze
na mojej pipidówce, to zanim coś wejdzie innego, to
szybciej jak kupię przez internet

Żaneta J. poniedziałek, 19 sierpnia, 2013

lubię takie cuda ;)

Nena poniedziałek, 19 sierpnia, 2013

Niestety, "czekoladowe" kosmetyki prawie zawsze pachną chemi-czekoladą :(

Joanna K poniedziałek, 19 sierpnia, 2013

Oooo fajna maska :)

little.monster. poniedziałek, 19 sierpnia, 2013

ciekawa, szkoda ze Hebe brak bo może bym sie skusiła :)

Wiolka-blog wtorek, 20 sierpnia, 2013

nie uzywam masek :D

PlANTOFELEK wtorek, 20 sierpnia, 2013

Ale wynalazek!:) Nigdy nie próbowałam;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!