Totem i hawajskie kwiaty - kolejne wakacyjne mani!


Kolejna wakacyjna stylizacja. Tym razem coś nie codziennego - totem w towarzystwie hawajskich kwiatów. Jest to pomysł robinmosesnailart, który po prostu mnie zachwycił! 
Oczywiście dokonałam pewnych zmian, np. moje paznokcie są o wiele dłuższe i węższe dlatego mój totem nie mógł być 
tak szeroki jak Robin, w związku z tym musiałam stworzyć swój własny totem dopasowany do kształtu mojego 
paznokcia. Niestety mój totem nie bardzo wyszedł i nie jest tak realistyczny jak jej ale kwiatki mi się podobają i z 
pewnością jeszcze nie raz je zmaluję. 




12 comments

iloveit-cathy czwartek, 22 sierpnia, 2013

Masz talent, pazurki wyglądają super :)

My roses nails czwartek, 22 sierpnia, 2013

genialnie, zresztą tak jak poprzednio ^^

MilionThoughts94 czwartek, 22 sierpnia, 2013

Świetne :)

Wiolka-blog czwartek, 22 sierpnia, 2013

o jakie super :)

sohopelessss czwartek, 22 sierpnia, 2013

Cuda :O Zapraszam do mnie! :)

Monika P czwartek, 22 sierpnia, 2013

Naprawdę masz talen cudny manicuire:)

Anna Bielaszewska czwartek, 22 sierpnia, 2013

podzwiam Twoją niekończącą się pomysłowość

dziamalena. czwartek, 22 sierpnia, 2013

wow, przepiękne :) prawdziwe dzieło sztuki :)

Mała kuchareczka czwartek, 22 sierpnia, 2013

Ta buzia jest superowa:)
Ładne sa oba wzorki :)

kosmetycznieee.blogspot.com

narja sobota, 24 sierpnia, 2013

Ale kolorowo, aż szkoda, że kiedyś będzie trzeba zmyć :)

SheLazY wtorek, 27 sierpnia, 2013

i po raz kolejny szczena mi opadła! super

rogaczki wtorek, 03 września, 2013

różowe kwiaty są przepiękne... twoje zdobienia są fantastyczne!
pozdrawiam, A

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!