Ulubieńcy miesiąca - lipiec


1. Dabur, woda różana - stosuję jako tonik i zdecydowanie lepiej sobie radzi niż moje dotychczasowe toniki, ma całkowicie naturalny skład, ładnie odświeża i koi. 
2. FlosLek, sun care, sos po opalaniu - świetne nawilżenie skóry po opalaniu i męczeniu jej słońcem, przynosi ulgę i nawilżenie. Niestety na drugim miejscu w składzie parafina, jednak krem ten stosuję w razie potrzeby i nie przejmuję się za bardzo składem, ważne, że pomaga, a co innego gdybym miała smarować się tą parafiną codziennie :)
3. Under Twenty, multifunkcyjny antybakreryjny krem BB lekki krem+puder - zakochanie od pierwszego użycia! Przebił BB od Maybelline. Krem ma same plusy; kolor, krycie, cena, konsystencja, która rzeczywiście jest lekka a nie jak w wypadku np. BB od Rimmela.. do tego krem naprawdę działa antybakteryjnie. Mój HIT!
4. Venus, łagodzący balsam po goleniu i depilacji - kolejny hit! recenzja
5. Astor, big&beautiful lovely doll mascara - niby zwykły tusz bez rewelacji, który działaniem niczym się nie różni od tych za 10 zł, jednak ja go pokochałam za wydajność. Już ponad miesiąc go używam i dalej jest praktycznie taki jak na początku, nic nie gęstnieje! I tym zdobył moje serce, bo zazwyczaj tusze już po miesiącu mi gęstnieją i zaczynają się kruszyć a ten dalej taki sam :) recenzja
6. Nivea, odżywka odbudowująca long repair - mój powrót do silikonów i strzał w dziesiątkę co do odżywki. Włosy są po niej gładkie, sypkie i lśniące. 

17 comments

frambuesa piątek, 02 sierpnia, 2013

Widze dużo skarbów ze spotkania ;)

Żaneta J. piątek, 02 sierpnia, 2013

nic nie znam :(

KosmetyczkaAni Aniaa piątek, 02 sierpnia, 2013

Jej a mnie SOS z FLOS-Leku nie podeszło i to strasznie- głównie przez duszący zapach. No nie mogłam stosować :/

Wiolka-blog piątek, 02 sierpnia, 2013

nie mam zadnego z twoich ulubioncow ;D

martitka piątek, 02 sierpnia, 2013

Zainteresowała mnie woda różana:)

shellmua piątek, 02 sierpnia, 2013

U mnie niestety ten balsam z Venus kompletnie się nie sprawdził. Pozdrawiam

gosia mysz piątek, 02 sierpnia, 2013

nie miałam nic z tej kupki

Parole piątek, 02 sierpnia, 2013

Emulsję po opalaniu mam i lubię.

ziuzia21 piątek, 02 sierpnia, 2013

Lubię kosmetyki z VENUS :) Często po nie sięgam :)

ankas piątek, 02 sierpnia, 2013

Gdzie kupujesz tą wodę różaną?

Świat Wery piątek, 02 sierpnia, 2013

BB podbija blogspota:)

Nena piątek, 02 sierpnia, 2013

Bardzo lubię wody różane :)

Sekrety Naszego Piękna piątek, 02 sierpnia, 2013

na pewno wypróbuję tą odżywkę Nivei :)

Kinga sobota, 03 sierpnia, 2013

Krem BB jest równiez moim ulubieńcem.

Katarzyna O. sobota, 03 sierpnia, 2013

Wśród Twoich ulubieńców dużo jest też moich ulubieńców :D

SheLazY sobota, 03 sierpnia, 2013

ciekawy ten kremik, ale zastanawia mnie czy kryje trochę ;]

Karola niedziela, 04 sierpnia, 2013

Wodę różaną chciałabym kiedyś wypróbować:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!