Wzmacniający 100% naturalny tonik do włosów od Babuszki Agafii


O toniku: Babcia Agafia: „Kiedy włosy stracą piękno. Zastosuj naturalny tonik, który uratuje Twoje włosy, a Ty znów rozkwitniesz”. 
Ziołowy tonik dzięki unikalnemu naturalnemu składowi intensywnie wzmacnia i odżywia osłabione włosy.

Skład: Ekstrakt Szyszek Chmielu, Ekstrakt Pokrzywy, Ekstrakt korzenia Łopianu, Ekstrakt Łyszczca Wiechowatego Syberyjskiego.


Moja opinia: Tonik ma średnio wygodną buteleczkę a raczej aplikator. By wydobyć tonik trzeba nacisnąć na koreczek aż usłyszymy klik, wtedy pojawia się otworek i z niego możemy wylać na rękę zawartość. Jak dla mnie beznadziejne rozwiązanie dla takiego produktu, bo tonik wylewa się z ręki i ciężko nic nie wylać w trakcie próby wtarcia tonika w skórę głowy. Wszystko rozlewa się i mała ilość trafia na włosy, dlatego ja zamieniłam ten korek na dużo wygodniejszy atomizer.
Zapach toniku jest bardzo ziołowy i bardzo naturalny i niestety może drażnić nos, ja bardzo nie lubię jego zapachu. Zapach utrzymuje się na włosach kilka godzin.

Co do samego działania to tonik spełnił swoje zadanie, włosy jakby odżyły, są dużo miększe, lepiej się układają i nabrały delikatnego blasku. Do tego co najważniejsze mniej wypadają. Nie zauważyłam natomiast jakiegoś szybszego przyrostu włosów czy baby hair. 

Niestety nie obeszło się i bez wady, a mianowicie po toniku włosy szybciej mi się przetłuszczają, zazwyczaj włosy myję co 3 dni a teraz już obowiązkowo co drugi. 


Podsumowując dobry naturalny produkt, do tego w niskiej cenie. Do kupienia w internecie lub w sklepach zielarskich, cena to ok. 12 zł za 150 ml. 

11 comments

Anna Bielaszewska środa, 07 sierpnia, 2013

a wyglądał tak zachęcająco, toników nie stosowałam

Kasia środa, 07 sierpnia, 2013

Myślę o którymś z toników babci agafii :)

Kinga środa, 07 sierpnia, 2013

Moja mama go teraz używa:)

martitka środa, 07 sierpnia, 2013

Skoro przetłuszcza to nie dla mnie:(

Sekrety Naszego Piękna czwartek, 08 sierpnia, 2013

szkoda, że przyspiesza przetłuszczanie ;/

fleurr czwartek, 08 sierpnia, 2013

Ja właśnie mam z tej firmy maseczkę do włosów łopianową ;) Ciekawe, jak się sprawdzi :D

Nena czwartek, 08 sierpnia, 2013

Szkoda, że przyspiesza przetłuszczanie się włosów :(

Blonde~bangs czwartek, 08 sierpnia, 2013

Chyba go sobie daruję...

Glamworld czwartek, 08 sierpnia, 2013

szkoda, że przyśpiesza przetłuszczanie się włosów... w innym wypadku już bym na niego polowała! :)
obserwuję

angees piątek, 09 sierpnia, 2013

Też go mam:) moje wybawienie na wypadające włosy... faktycznie przyśpiesza przetłuszczanie, ale jakoś jestem w stanie na to trochę przymknąć oko, bo różnica w ilości gubionych włosów baaaaardzo zauważalna a miałam z nimi problem

Kasiorra poniedziałek, 19 sierpnia, 2013

tonik do włosów... czego to nie wymyślą :) muszę kiedyś wypróbować te rosyjskie kosmetyki... choc wolalabym zeby mi nie przetluszczaly wlosow ;)
pozdrawiam i obserwuje ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!