Delikatne na paznokciach - one stroke


 Witajcie! Znowu paznokcie i znowu metoda one stroke tym razem w wersji bardzo delikatnej i dziewczęcej. Końce paznokci posypałam sypkim brokatem do paznokci w kolorze łososiowym, który na pazurkach stracił swój kolor i wtopił się w kolor bazowy. Ogólnie jestem zadowolona z efektu a pazurki moim zdaniem bardzo przypominają swoim wyglądem tipsy :)
Metoda one stroke mnie oczarowała ale muszę jeszcze nad nią popracować, marzy mi się idealna pełna róża na paznokciach wykonana właśnie tą metodą.





18 comments

Izis poniedziałek, 23 września, 2013

Piękne :)

My roses nails poniedziałek, 23 września, 2013

piękne, subtelne i delikatne :)
zdradzisz jakich farbek używasz bo poszukuję d tej metody?

Ala poniedziałek, 23 września, 2013

śliczny !

Mała Mi. poniedziałek, 23 września, 2013

Urocze!

Sekrety Naszego Piękna poniedziałek, 23 września, 2013

pięknie :)

dziamalena. poniedziałek, 23 września, 2013

prześliczne paznokcie :) takie delikatne i przyciągające uwagę :)

Żaneta J. poniedziałek, 23 września, 2013

prześliczny! takie idealny, delikatny..

Patrycja Doruch poniedziałek, 23 września, 2013

niby takie jasne, nierzucające się w oczy kolory, a jednak już na miniaturze zwróciły na siebie moją uwagę :) śliczne

Syla poniedziałek, 23 września, 2013

Śliczne. Muszę nauczyć się tej metody ;)

basket of kisses poniedziałek, 23 września, 2013

jejuuu jaka urocza słodycz!

okiem m-a poniedziałek, 23 września, 2013

hmmm... ładne, ale zastanawiam się czy dałabym sobie zrobic taki wzór na swoich paznokciach:)

Tyyna poniedziałek, 23 września, 2013

Ślicznie Ci wyszły:)Niby tak wiele się na nich dzieje a wyglądają tak delikatnie i subtelnie:)

worldglossy poniedziałek, 23 września, 2013

pięknie, dziewczęco i delikatnie. ;)

ejndzel wtorek, 24 września, 2013

ale urocze, takie delikatne :) ciekawe kiedy ja się w końcu zabiorę do one stroke... ehh :D

Monika Kosmetyka wtorek, 24 września, 2013

zakochałam się w nich:)

Joanna Ł czwartek, 26 września, 2013

farbki pokazywałam w tym poście: http://urodomania.blogspot.com/2013/06/pierwsze-podejscie-do-metody-one-stroke.html
:)

luckywoman sobota, 28 września, 2013

Piękny efekt :) Gdybym jeszcze ja potrafiła zdobić tak paznokcie :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Do wygrania dwa zestawy kosmetyków :)

Lady Anchor Blog niedziela, 29 września, 2013

takie...ślubne :) urocze :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!