Kwiatowy one stroke


Witajcie! Kolejne one stroke, wreszcie jako tako udało mi się zrobić pełnego kwiatka na paznokciu! Bardzo się cieszę, że coraz lepiej idzie mi ta metoda. Tym razem postawiłam na klasyczny french manicure jako bazę pod one stroke, bez żadnych brokatów czy innych błyskotek jak w poprzednich wypadkach. Prosto i dziewczęco.   




Muszę też poszukać jakiegoś dobrego top coat, bo mój słabo pokrywa farbki do one stroke i wygląda to trochę tak jakbym żadnego nie użyła, a na zdjęciach widoczne są aż dwie warstwy top coat..polecacie jakiś dobry? Próbowałam już dwóch top coat z Essence i Eveline i się nie sprawdziły, teraz zastanawiam się nad Paese. 

20 comments

Kabodreams poniedziałek, 30 września, 2013

Ja polecam Poshe. Bije na głowę Seche Vite, Essie i inne ;)

Reablly poniedziałek, 30 września, 2013

świetny mani!

Mała kuchareczka poniedziałek, 30 września, 2013

fajne kwiaciory :)

Wiolka-blog poniedziałek, 30 września, 2013

cudowne :)

Zapraszam na mojego bloga =) !

Żaneta J. poniedziałek, 30 września, 2013

śliczne kwiaty!

LakieroweLove poniedziałek, 30 września, 2013

Też od kilku dni zabieram się za namalowanie czegoś metodą one stroke ;) Twoje paznokcie wyszły cudownie ;)

Wera poniedziałek, 30 września, 2013

świetny efekt

Małgorzata K poniedziałek, 30 września, 2013

zazdroszczę Ci talentu :) pięknie :)

kleopatre poniedziałek, 30 września, 2013

Pięknie wyszły. I ja również polecam Poshe, efekt żelowych paznokci:)

suigeneris poniedziałek, 30 września, 2013

Zazdroszczę takiego talentu :) Ja to tylko potrafię coś "nabazgać" na paznokciach :D

Monika Kosmetyka poniedziałek, 30 września, 2013

Boskie:):)

Magdalena B wtorek, 01 października, 2013

Ależ to przepięknie wygląda. :) Zazdroszczę zdolności.

PlANTOFELEK wtorek, 01 października, 2013

Pazurki są przepiękne! To wygląda tak jakbyś miała przyklejonych mnóstwo drobnych naturalnych kwiatków!! Cacuszko:)

Alicja. wtorek, 01 października, 2013

Bardzo ładnie:) Super talent!:)

Sekrety Naszego Piękna wtorek, 01 października, 2013

slicznie :)

Theagnes87 wtorek, 01 października, 2013

ale pięknie Ci wyszły

...SZKATUŁKA... wtorek, 01 października, 2013

Jak zawsze - nic dodać,nic ująć :)

Joanna K wtorek, 01 października, 2013

Genialnie ! ;)

dziamalena. wtorek, 01 października, 2013

wow, fantastyczne kwiatki :)

Sylwia Jaroń czwartek, 17 października, 2013

Ja jestem zadowolona z Kwik Kote z Kinetics ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!