One stroke z ćwiekami na ciemnym tle


Witajcie! Wybaczcie za tak długą nie obecność ale musiałam sobie trochę odpocząć od bloga i wszystkiego przed rozpoczęciem zajęć na uczelni. Czasu też miałam mało, postanowiłam zrobić porządek ze swoimi krzywymi ząbkami wyszło na to, że w tygodniu miałam po 3 wizyty..ciągle konsultacje i odsyłanie do innych specjalistów...w ogóle myślałam, że zwykłe założenie aparatu będzie prostsze ale ja jestem jakimś wyjątkowym trudnym przypadkiem.

Oczywiście mam dużo zaległych nie wstawionych jeszcze zdjęć moich stylizacji paznokci :) bo malowania paznokci nie zaniedbałam. Dzisiaj znowu metoda one stroke tym razem na ciemnogranatowym tle. Na serdecznym palcu umieściłam ćwieki z KKCenterhk, które bardzo dobrze się trzymają przez prawie cały tydzień. 





13 comments

...SZKATUŁKA... środa, 18 września, 2013

Bardzo oryginalne paznokcie :)

Anna Bielaszewska środa, 18 września, 2013

ale śliczne masz te pazurki

Sekrety Naszego Piękna środa, 18 września, 2013

bardzo ładnie :)

Gonia środa, 18 września, 2013

Perełki się idealnie wkomponowały bardzo mi się podobają :)

Mała kuchareczka środa, 18 września, 2013

Ciekawie to wygląda, powiem szczerze

dziamalena. środa, 18 września, 2013

prześliczne paznokcie :)

frambuesa środa, 18 września, 2013

Slicznie i rzuca się w oczy :)

worldglossy środa, 18 września, 2013

podoba mi się połączenie fioletu z czernią. ;)

Monika Kosmetyka środa, 18 września, 2013

Piękne:)

ejndzel czwartek, 19 września, 2013

ile czasu ja się już przymierzam do one stroke... eh :D

Panna Marchewka czwartek, 19 września, 2013

ślicznie- ja już od jakiegoś czasu przymierzam się do tej metody... ale coś mi nie wychodzi :D
PS. masz dziwnie zakręconego kciuka :)

little.monster. czwartek, 19 września, 2013

ciekawy mani :)

SheLazY sobota, 21 września, 2013

przepiękne! patrzę patrzę i nie mogę się nadziwić jak ty to zrobiłaś ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!