Czarno białe mani z ćwiekami


Znowu ćwieki z KKCenterhk w natarciu. Bardzo je polubiłam, są efektowne a przy tym super wytrzymałe, bo wytrzymują aż do zmywania pazurków, które zmywam co 4/5 dni. Ćwieki zestawiłam z klasycznymi kolorami - biel i czerń. Wykorzystałam technikę 'na siatkę foliową' :), czyli bierzemy kawałek siatki, tworzymy z niej kulkę (oczywiście nie 'prostujemy' siatki, musi mieć ona swoje nierówności) i nakładamy na tak zwiniętą siatkę odrobinę lakieru (w moim przypadku biały lakier) i odciskamy na paznokciach. 




Fajne i proste a do tego szybkie, polecam tą metodę do zdobienia paznokci, ja będę do niej często wracać podczas zabieganych tygodni na uczelni.

10 comments

Katrina poniedziałek, 07 października, 2013

Podobają mi sie te obramowania paznokci :)

worldglossy poniedziałek, 07 października, 2013

fajnie się prezentują. ;)

nuneczka1991 poniedziałek, 07 października, 2013

Wow, te ćwieki robią wrażenie :)

pannaamagdalena poniedziałek, 07 października, 2013

Jak widzę takie ładne paznokcie to ogrania mnie złość że musiałam sie pozbyć swoich ;|

My roses nails poniedziałek, 07 października, 2013

świetny mani, saran wrap też na pewno często będę wykorzystywać przy uczelnianych kryzysach ;)

Katarzyna kobieceszufladki poniedziałek, 07 października, 2013

Ciekawie wygląda:)

Sekrety Naszego Piękna poniedziałek, 07 października, 2013

super :)

Monika Kosmetyka wtorek, 08 października, 2013

OOO super pazurki:):)

narja wtorek, 08 października, 2013

Ciekawie to wygląda :)

little.monster. środa, 09 października, 2013

podobają mi sie te ćwieki :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!