Tydzień w zdjęciach #6

 I znowu zdjęcia z minionego tygodnia prosto z instagrama. Ten tydzień upłynął pod znakiem wyrywania zęba mądrości, czyli kochanej ósemeczki, która niezbyt miło postanowiła sobie wyrosnąć. Więc był stres przed i kurowanie się zaraz po :)


samojebka botów czyli zdjęcie w drodze/ciasto śliwkowe ♥/pozytywny napis w sam raz na uczelnie/nowości paznokciowe, czyli top coat od Paese, dwa lakiery MIYO w odcieniach bieli, matt od My Secret, i zamówione z allegro taśmy na paznokcie i brokaty


skromne zakupy w Yves Rocher i wykorzystany kupon na oliwkę pod prysznic z olejkiem arganowym za 1 grosz :)/ławka uczelniana czyli twórczość jakiejś znudzonej duszy :)/Pałac/antybiotyki po wyrwaniu ósemki


jajecznic♥ idealna podczas kuracji po stracie zęba/paznokcie z posta/znowu w drodze i piękne żółte liście/jedzonko 


Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie - (tu link) będzie mi bardzo miło :) Jak macie instagram to w komentarzu zostawcie mi link bo bardzo chcę Was wszystkie śledzić i być 'bliżej' Was :) 

10 comments

frambuesa wtorek, 15 października, 2013

Super fotki :) Widzę chyba nowy nagłówek, albo dawno mnie tutaj nie było :P Uczelnia daje się we znaki :(

Carolina wtorek, 15 października, 2013

Bardzo lubię takie wpisy : )

dream7 wtorek, 15 października, 2013

Fajny mix foto , współczuję wyrwanej 8 ;/ musiało boleć

okiem m-a wtorek, 15 października, 2013

bardzo ciekawe zdjęcia:)
lubię taki mixy!

pannaamagdalena wtorek, 15 października, 2013

Świetne zdjęcia!

Maartuuś wtorek, 15 października, 2013

Fajny mix ;))

Wera wtorek, 15 października, 2013

fajne buty

mleczna wtorek, 15 października, 2013

oj ósemki to wyjątkowo wredne zęby :( Mam nadzieję, że nie bolało za mocno ;*

Lady Anchor Blog środa, 16 października, 2013

wyrwali Ci ósemkę! szczęściara,mojej nikt nie odważył się ruszyć

Fashion Crown czwartek, 17 października, 2013

Hej, miły blog :) zapraszam Cię na mój nowy makijaż i... może poobserwujemy? :) pozdr. :*

http://fashion-crown.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!