Tydzień w zdjęciach #7


samojebka/kwiatowe paznokcie (klik)/słodkości na poprawę humoru/szampon i odżywka z Biedronki Deba - odżywka zapowiada się ciekawie, szampon nie powala..


kolejna samojebka tym razem włosy w pełnej okazałości - chwalę się loczkami/nowy lakier od Wibo (klik)/dekoracje halloweenowe w home&you/centrum handlowe Plac Unii, czyli moje osobiste rozczarowanie.. 


paznokcie (klik)/cieszę się zajęciami na 12 i jak najdłużej wyleguję w łóżku :)/niemiły początek dnia, czyli studiować trzeba i czytać nudne teksty też/nowe nabytki ubraniowe


mój instagram 

14 comments

pannaamagdalena wtorek, 22 października, 2013

Kwiatowe paznokcie śliczne :)

Mela B wtorek, 22 października, 2013

Mmmmm krówka uwielbiam a na odżywkę też ostatnio zwracałam uwagę ale wyczerpałam już swój mc limit na zakupy hihih !!!

Reablly wtorek, 22 października, 2013

Świetne zdjęcia. Nie jadłam nigdy tej krówkowej czekolady ale z chęcią bym spróbowała :D Kwiatowe paznokcie są po prostu prześliczne!

pani domu wtorek, 22 października, 2013

jezu jakie ty masz przecudowne włosy..

Żaneta J. wtorek, 22 października, 2013

:) świetne nowe nabytki :D

Kama wtorek, 22 października, 2013

Mam tę czekoladę krówkową!:D

moooni-que wtorek, 22 października, 2013

Śliczna bluzeczka na ostatnim zdjęciu, ta z kołnierzykiem :-)
Co do czekolady to dzisiaj jadłam pyszną, białą z ciasteczkami od Amelii :D

Anna Bielaszewska wtorek, 22 października, 2013

ale ładne loczki miałaś zrobione, no i fantastyczne skarpetki

taka jedna madzia wtorek, 22 października, 2013

Urocze skarpeciochy!:) Fajnie wyglądają na stopach, ale ja nie cierpię ich tam instalować:/

Theagnes87 środa, 23 października, 2013

jejku, jakie Ty masz genialne włosy!!!!!!!!!

Mirka C środa, 23 października, 2013

haha fajne skarpeci...a ja uwielbiam krem do rąk z DeBa

Mademoiselle J. środa, 23 października, 2013

świetne zdjęcia ;)
masz przecudne włosy!

SheLazY środa, 23 października, 2013

pazurki świetne ;) ale masz bujne loki ;]

Wiolka-blog środa, 23 października, 2013

swietny mix :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!