Tydzień w zdjęciach / My week in photos #8


1. przesyłka od KKCenterhk; aż 15 pędzelków i cyrkonie do paznokci 2. kawa z rana ♥ 3. sałatka którą wcinam na uczelni 4. ciasto marchewkowe mojego autorstwa - uwielbiam!


5. samojebka przed wyjściem 6. przesyłka od BingoSpa; sama wybierałam kosmetyki więc bardzo się cieszę i nie mogę doczekać testowania, wybrałam maskę do twarzy z ekstraktem z drożdży piwnych, delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA i arganową kurację do włosów 7. ciasteczka włoskie z Lidla 8. Halloweenowe paznokcie z posta - klik


9. paznokcie dyńki z posta - klik 10. zupa krem z dyni - miłość w okresie jesiennym 11. Łupy z promocji -40% w Hebe, załapałam się tylko na Rimmela bo wcześniejsze dni przegapiłam ale mimo wszystko się cieszę bo od dawna chciałam kupić korektor i eyeliner 12. pizza z dużą ilością oliwek mniam!


17 comments

...SZKATUŁKA... poniedziałek, 28 października, 2013

Ileż smakołyków - aż chce się jeść :)

LaNińa poniedziałek, 28 października, 2013

pizza/ ludzie jak ja dawno nie jadłam dobrej pizzy/ już w planach na ten tydzień ;)

pannaamagdalena poniedziałek, 28 października, 2013

Pędzelki świetne ;)
Bardzo fajny mix ;)

Aleksandreta K. poniedziałek, 28 października, 2013

Pizza wygląda prześwietnie (chociaż fanką oliwek to nie jestem ;p)
Pozdrawiam ;)

moooni-que poniedziałek, 28 października, 2013

Pizze bym pochłonęła, jednak bez oliwek :-)
Paznokcie są prześliczne!!!!

okiem m-a poniedziałek, 28 października, 2013

Bardzo pozytywne zdjęcia!
Pazurki piękne;)

Szuszu poniedziałek, 28 października, 2013

zrobiłam się głodna :P

Wiolka-blog poniedziałek, 28 października, 2013

swietny mix :D

dream7 poniedziałek, 28 października, 2013

Fajny mix , kurcze już kilka razy widziałam to ciasto marchewkowe :P

Kama poniedziałek, 28 października, 2013

Ooo... słyszę jak Twoja sałatka mnie woła!:D

naughtynotnice0 poniedziałek, 28 października, 2013

narobilas mi ochoty na salatke;))

Żaneta J. poniedziałek, 28 października, 2013

ile pyszności <3

SheLazY poniedziałek, 28 października, 2013

pozytywnie, narobiłaś mi ochoty na pizzę ;) pazurki jak zawsze super

Helen wtorek, 29 października, 2013

też kupiłam sobie ten korektor Rimmela:)

Blonde~bangs wtorek, 29 października, 2013

Podzieliłabyś się przepisem na tę sałatkę? :)

Joanna Ł wtorek, 29 października, 2013

pewnie :) makaron, pesto czerwone, salami pokrojone w kawałeczki, feta, oliwki i ja dodałam jeszcze kapary ale wiem, że nie wszyscy przepadają za kaparami :)

Sekrety Naszego Piękna wtorek, 29 października, 2013

właśnie chciałam też prosić o przepis bo wygląda bardzo apetycznie :) ja na pewno spróbuję z kaparami, ale odpuszczę oliwki :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!