Wibo lakier bazowy pod zamsz - nowość od Wibo - kolekcja Wild Thing


Witajcie! Całe szczęście już tydzień za nami i mamy prawie weekend! Wreszcie sobie odeśpię bo cały tydzień musiałam wcześnie się zrywać z łóżka.

Dzisiaj chcę Wam pokazać pewnie już znaną Wam nowość od Wibo. Jest to kolekcja Wild Thing w której w skład wchodzą lakiery bazowe i zamszowa czy jak kto woli velvetowa posypka. Opcji kolorystycznych jest bodajże 5. Ja skusiłam się tylko na lakier bazowy, jakoś nie mam ochoty testować kolejnej mało funkcjonalnej rzeczy do paznokci..zraziłam się po kawiorze od Lovely :)

Lakier kosztuje niecałe 6 zł; słoiczek ma typowo Wibowski, jednak na zakrętce z pędzelkiem mamy już nowy iście zwierzęcy motyw. 
Lakier o numerku 3 ma bardzo ładny jesienny kolor - jest to jak dla mnie kolor buraczkowy, który ma wykończenie shimmerowe - posiada delikatny, drobny shimmer w kolorze ciut jaśniejszym niż lakier. Dzięki shimmerowi lakier pięknie błyszczy - jednak nie nachalnie - bez obaw nie ma tu mowy o efekcie wprost na dyskotekę :)
Lakier bardzo dobrze się rozprowadza, nie pozostawia smug, prześwitów ani pęcherzyków powietrza, do tego szybko schnie. Na moim paznokciach trzyma się już 4 dzień bez żadnego odprysku. Pędzelek jest smukły i wygodny w operowaniu - typowy dla lakierów Wibo w tym słoiczku. 





Ładny prawda? :) Polecam! Ja swojego czasu unikałam lakierów z shimmerem czy innego rodzaju drobinkami jednak teraz je bardzo polubiłam i muszę zaopatrzyć się w kilka.
Udanego weekendu dziewczyny! :) 

11 comments

My roses nails piątek, 18 października, 2013

świetna ta baza, mnie te zestawy dalej kuszą bo to się ponoć wszystko fajnie trzyma :)

Wera piątek, 18 października, 2013

ale cudny odcień,

Reablly piątek, 18 października, 2013

Bardzo ładny kolor! ;)

Kamyczek piątek, 18 października, 2013

fajny, ale teraz czaję się na nowości brokatowe od Wibo :)

Sekrety Naszego Piękna piątek, 18 października, 2013

ładny kolorek :)

dream7 piątek, 18 października, 2013

bardzo ładny kolor ;)

Wiolka-blog piątek, 18 października, 2013

swietnie wygladasZ:)

pannaamagdalena sobota, 19 października, 2013

kolorek faktycznie cudny ;)

Żaneta J. sobota, 19 października, 2013

ładny ten kolor!

Kaprysek sobota, 19 października, 2013

Podoba mi się ;)

little.monster. niedziela, 20 października, 2013

opakowanie mi sie podoba, kolorek zresztą też :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!