Zdjęcia z ostatnich tygodni #5

Powracam do cyklu - tydzień w zdjęciach który tak uwielbiam u Was oglądać. Założyłam instagram co mnie jeszcze bardziej motywuje do uwieczniania niektórych momentów na zdjęciach. W tym poście zdjęcia nie z ostatniego tygodnia ale tygodni, bo zdjęcia robiłam niestety rzadko i ilość zebranego materiału nie nadawała się nijak na posta. Dlatego taki mix zdjęć z telefonu będzie się pewnie pojawiał nie co tydzień a co np. 2 tyg w zależności ile fotek będę miała w zanadrzu :)


zdrowo i smacznie - koktail owocowy/paznokcie (klik)/zauważony plakat! The walking dead ♥ ukochany serial o zombiakach, czekam na premierę i doczekać się nie mogę/paznokcie (klik)


glitter (kilk)/nareszcie odebrałam dyplom, który kazał na siebie czekać około 3 miesiące, że aż rodzina zwątpiła czy rzeczywiście się obroniłam :)../kawa w doborowym towarzystwie ♥/ulubione buciki, które nareszcie wyciągnęłam z szafy


lampiony w Łazienkach/kawa kawa/obiad w barze prasowym (cudowny klimat!)/tiramisu 


13 comments

pannaamagdalena środa, 09 października, 2013

bardzo lubie takie posty ;)
Masz przepiękne paznokcie ;)
Pozdrawiam ;)

Beauty_Station środa, 09 października, 2013

Piękny mani! Uwielbiam błyskotki na pazurkach :)

...SZKATUŁKA... środa, 09 października, 2013

Paznokcie i kawa,to wspaniała zabawa :)

Monika Kosmetyka środa, 09 października, 2013

Uwielbiam paznokcie w twoim wykonaniu:)

dream7 środa, 09 października, 2013

tiramisu wygląda obłędzie ;)

narja środa, 09 października, 2013

Piękne pazurki :)

LakieroweLove środa, 09 października, 2013

Paznokcie z kwiatami są niesamowite!

Wera środa, 09 października, 2013

ile zdobień, śliczne

martitka środa, 09 października, 2013

Aż nabrałam ochotę na tiramisu:)

Paulina czwartek, 10 października, 2013

czarne paznokcie przecudowne!!!!!1

SheLazY czwartek, 10 października, 2013

wspaniałe zdobienia! i te buty <3

Aleksandra Klaudia czwartek, 10 października, 2013

och tak genialnie paznokcie!!!! musze poprzeglądać inne Twoje dzieła:)

naughtynotnice0 sobota, 12 października, 2013

piekne zdobienia na pazurkach:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!