O fioletowym lakierze ze złotym shimmerem od Wibo - nr 165


Dzisiaj kilka słów o lakierze do paznokci, który kupiłam z myślą o halloweenowym manicure. Kolor podchodzi pod halloweenowy do tego ma shimmer więc uznałam, że nada się idealnie jako kolor bazowy pod moje wzorki. 


W buteleczce stojąc w Rossmannie (i w świetle rossmannowskich żarówek :)) kolor wydał mi się niebrzydki więc bez wahania włożyłam go do koszyczka. Jednak w domu i po nałożeniu go na paznokcie czar prysł.

Kolor ciekawy; połączenie fioletu ze złotym shimmerem, jednak na paznokciach nie wygląda to połączenie zbyt ciekawie. Mnie nie przypadło do gustu w każdym razie. Do tego w słoiczku kolor jest dużo bardziej nasycony i głęboki, na paznokciach wygląda on dużo gorzej i mniej wyraziście. W słońcu lub w świetle żarówek fiolet na paznokciach wychodzi jeszcze jaśniejszy a złoty shimmer bardziej widoczny, co przypomina mi bazarowy efekt bazarowego lakieru :) 
Sam lakier jakościowo jest też średni; - szybko schnie, nie robi bąbli, ani nie smuży jednak niestety bardzo szybko się ściera... 





Mnie sam kolor nie przypadł do gustu, myślę, że ten złoty shimmer zupełnie nie pasuje do fioletu..a Wy jak oceniacie ten kolor i to połączenie? 


Ps. dalej się męczę z udostępnianiem postów..nie wiem co się dzieje, raz się nie dodają a nagle dodaje się ich całe mnóstwo, więc przepraszam za zaśmiecanie bloggera :) pogrzebałam w opcjach i powinno być już ok.

13 comments

PlANTOFELEK środa, 06 listopada, 2013

Dziwiłam się ostatnio bo mi chyba z 5 Twoich postów jeden po drugim wyskoczyło. Ale się nie martw. Lakier faktycznie w butelce dużo bardziej nasycony.I wygląda naprawdę fajnie. Osobiście tak jak i Ty nie lubię drobinek w lakierach.

PlANTOFELEK środa, 06 listopada, 2013

A i mam pytanie o odżywkę jantar do włosów i skóry głowy. Widzę że testowałaś a ja się dziś zastanawiałam nad kupnem. Powiedz jest dobra? Daje efekty?

Szuszu środa, 06 listopada, 2013

Kolor nie mój ale pazurki masz śliczne ;)

Anna Bielaszewska środa, 06 listopada, 2013

ładnie się błyszczy i widać drobinki

somethingtobelievein środa, 06 listopada, 2013

świetny ten kolor!

Camilla środa, 06 listopada, 2013

Śliczny kolor też lubie te lakiery, fajne odcienie, super cena , wystarczy DOBRY top coat i trzymają się 5-6 dni :)

Natalia Lily środa, 06 listopada, 2013

Ciekawy kolorek:) Masz śliczny kształt pazurków;)

Wiolka-blog środa, 06 listopada, 2013

cudowne pazurki :)

My roses nails środa, 06 listopada, 2013

kolor mi też nie przypadł do gustu, ale ja ogólnie fioletów nie lubię ;)

Sekrety Naszego Piękna środa, 06 listopada, 2013

Ładny jest :)

Joanna Ł czwartek, 07 listopada, 2013

wcierkę polecam gorąco! u mnie przyniosła bardzo fajne efekty - wzmocnienie włosów, trochę nowych baby hair a co najważniejsze zmniejszyła trochę wypadanie włosów z którym bardzo długo walczyłam..
wcierkę polecam, a mgiełki do włosów z tej serii niestety nie. Mgiełka strasznie przesusza włosy.
http://urodomania.blogspot.com/2012/11/wybawiciel-i-niszczyciel-czyli-znany.html

Magdalena B czwartek, 07 listopada, 2013

Kolorek świetny ale wolałabym bez tych drobinek.

Monika Kosmetyka czwartek, 07 listopada, 2013

Zdecydowanie mi się podoba:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!