Tydzień w zdjęciach / My week in photos #10


1. cyrkonie od KKCenterhk i nowy pomysł na tło do zdjęć, fajnie wygląda prawda?
2. rozpieszczam się w samotne dni :)
3. kwiatowe paznokcie z cyrkoniami do paznokci od KKCenterhk (klik)
4. samojebka :)


5. fiolet, który mi się w ogóle nie podoba (klik) i który chyba zużyję do malowania paznokci u nóg
6. sałatka z tuńczyka (składniki: tuńczyk, makaron, sałata lodowa, papryka, kukurydza, majonez i przyprawy) 
7. uroczy piernikowy ludek w świątecznej kawie :))
8. drobne zakupy; szczoteczka do twarzy, masełko do ust od Bielendy, którego długo szukałam i wygładzający peeling do rąk, który polecam gorąco! Od pierwszego użycia mnie zauroczył!


9. pizza ♥ chyba moja ostatnia przed rozpoczęciem mojego leczenia ortodontycznego a czeka mnie nawet zabieg nadcinania szczęki i to już niedługo.. PYTANIE do Was :)  Zastanawiam się czy nie robić postów co miesiąc, w których będę opisywać moje zmagania i efekty podczas leczenia ortodontycznego, jak myślicie, chcecie takie posty?
10. zdrowe i pyszne śniadanko
11. baaardzo udany zakup, z którego mega się cieszę - czapka Carhartt
12. kominek i wosk YC lake sunset

21 comments

Eveline poniedziałek, 11 listopada, 2013

Świetne tło! Jak go zrobiłaś? Super czapka i kominek:)

Joanna Ł poniedziałek, 11 listopada, 2013

tło z monitora, proste a efekt fajny, trzeba tylko uważać, żeby się nie 'odbić' w monitorze podczas robienia zdjęcia :)

Paulina poniedziałek, 11 listopada, 2013

piękne loki!! ale narobiłaś mi ochoty na jakieś mega słodkie ciacho

Theagnes87 poniedziałek, 11 listopada, 2013

też zaczełam wykorzystywać ten patent z tłem :)

Eveline poniedziałek, 11 listopada, 2013

dzięki :D Słyszałam o tym triku, tylko teraz problem z robieniem zdjęć, bo rano wychodzę do pracy to nie ma czasu, a popołudniu już ciemno.

Joanna Ł poniedziałek, 11 listopada, 2013

oj znam ten problem..rano nie ma jeszcze tego idealnego światła potem uczelnia a potem już ciemno..
ale damy radę jakoś! :)

Nena poniedziałek, 11 listopada, 2013

Masz piękne włosy!

Monika Kosmetyka poniedziałek, 11 listopada, 2013

Masz naprawdę piękne włosy:)

Eveline poniedziałek, 11 listopada, 2013

Podobno lampy są specjalne, choć ja myślałam nad jakimś reflektorem ze sklepu budowlanego ;)

pannaamagdalena poniedziałek, 11 listopada, 2013

Masz genialne włosy ;)
a o paznokciach to już nie wspomnę ;P

Reablly poniedziałek, 11 listopada, 2013

Ja jestem za takimi postami na temat leczenia ortodontycznego. Sama nad takimi właśnie myślałam, bo już trzeciego grudnia będę miała zakładany górny łuk :)
Pozdrawiam!

Sylwia K. poniedziałek, 11 listopada, 2013

uwielbiam mixy :) tylko zazwyczaj po nich łapię taaakiego smaka na pyszności ze zdjęć -tak jak tutaj na kawkę z ludkiem i pizza!

Ania poniedziałek, 11 listopada, 2013

Nie ma żadnego problemu z jedzeniem czegokolwiek podczas noszenia aparatu :) no może poza pomarańczami :)

Joanna Ł wtorek, 12 listopada, 2013

to wiem, ale ja na początku będę miała jakiś specjalny na podniebienie a do tego zabieg nadcinania i lekarz mi zapowiedział, że czekają mnie raczej tylko papki :)

Joanna Ł wtorek, 12 listopada, 2013

ja kupiłam sobie żarówkę która daje światło dzienne, ale efekt raczej średni..może sprawię sobie lampę

Angelika Ś. wtorek, 12 listopada, 2013

też zaczynam kombinować z takim tłem do zdjęć :)

LaFili wtorek, 12 listopada, 2013

piękny zestaw fotek, aż skłania do relaksu;D

...SZKATUŁKA... wtorek, 12 listopada, 2013

Wszystkie smakołyki - zdecydowanie wymiatają :)

dziewczyna mojego chłopaka wtorek, 12 listopada, 2013

Ile smakowitości u Ciebie - na głodnego nie wysiedzę :D

Żaneta J. wtorek, 12 listopada, 2013

jaki pyszności!

Jag Nie wtorek, 12 listopada, 2013

"samojebka" :) była najlepsza :):)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!