Tydzień w zdjęciach / My week in photos #11


1. słodko pierdzące nowe ikonki w telefonie :) dzięki darmowej aplikacji COCOPPA
2. The Walking Dead z samego rana bo wyszedł nowy odcinek :)
3. ciasteczka owsiane domowej roboty
4. Spaghetti


5. masełko Flos Lek (recenzja) właśnie je zdenkowałam :)
6. Nagie paznokcie :) taka jestem dumna, że są takie długie i się nie łamią!
7. Przygotowania sałatki na uczelnię (makaron, feta, brokuły, pomidor, kukurydza i majonez)
8.  Nowa poszewka na poduszkę z Biedronki :) urocza, jednak jakość niespecjalna, dlatego skusiłam się tylko na jedną


9. Drapieżniee! + cyrkonie (klik)
10. Baby lips ♥ od pierwszego użycia się w niej zakochałam
11. Ciasto
12. Próbuję się przekonać do soku pomidorowego bo lekarz kazał z powodu niskiego potasu...niestety jak dla mnie smak niespecjalny..

Zapraszam na mojego instagrama! :)


  Joanna Ł

12 comments

Żaneta J. poniedziałek, 18 listopada, 2013

pyszności widzę ! :D

krzysti poniedziałek, 18 listopada, 2013

Paznokcie! <3

Sylwia K. poniedziałek, 18 listopada, 2013

aaa, ciasto na pewno było przepyszne, chlip chlip!

Camilla poniedziałek, 18 listopada, 2013

Uwielbiam tego tupy posty i uwielbiam spaghetti <3

naughtynotnice0 poniedziałek, 18 listopada, 2013

musze kupic Baby Lips, podobno fajnie nawilzaja:)

Inulec poniedziałek, 18 listopada, 2013

masz przepiękne paznokcie :)

SheLazY poniedziałek, 18 listopada, 2013

pazurki masz znakomite ;) ja tam uwielbiam sok pomidorowy, mniam ;p a ciasto wygląda przepysznie

Monika Kosmetyka poniedziałek, 18 listopada, 2013

Spagetti, uwielbiam:D:D

Wiolka-blog wtorek, 19 listopada, 2013

swietny mix :D

KLIK -> wiolka-blog.blogspot.com

pani domu wtorek, 19 listopada, 2013

Nawet nie będę mówiła ile czasu poświęciłam tej aplikacji do ikonek..I nadal nie osiągnęłam zamierzonego efektu..

Piękna Bestia wtorek, 19 listopada, 2013

skubana długie masz już te paznokcie!

moooni-que wtorek, 19 listopada, 2013

Skubnęłabym ciasteczek domowych :-)
A sok pomidorowy jak dla mnie nie jest taki zły :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!