Tydzień w zdjęciach / My week in photos #9



1. kosmetyki, które wykorzystuje do szybkiego makijażu jak śpieszę na uczelnie :)
2. nowe woski do kolekcji, która powoli rośnie - uwielbiam YC!!
3. widok na wieczorną stolicę z 10 piętra mieszkania mojego faceta, piękne niebo 
 4. dzień dobry - samojebka :)


5. było 500 obserwatorów na liczniku ale już jeden uciekł, no szkoda ale radość była ;p
6. paznokcie hallowenowe z których jestem baaaardzo dumna (klik)
7. kilka nowych lakierów i cyrkonie do paznokci z allegro
8. próbny halloweenowy makijaż ust (oczy doszły później i nie załapały się na zdjęcie) na imprezę tematyczną. Byłam scary doll :))

 

9. znowu halloweenowy mani - urocze potworki (klik)
10. nowy komin ♥ z bazarku - wzór i kolory mnie zauroczyły
11. klimat na wieczór musi być!
12. nowa ulubiona herbatka - gruszka z karmelem ♥ z lidla

13 comments

aleks niedziela, 03 listopada, 2013

Super mix. Masz świetne paznokcie.
Zachciało mi sie zakupów w Rossmanie :P
Szkoda, że tak mało zdjęć.
Pozdrawiam :)

moooni-que niedziela, 03 listopada, 2013

Gruszka z karmelem? Ojjj spróbowałabym <3

Marta - urodaiwlosy.pl niedziela, 03 listopada, 2013

ale piękne te pierwsze paznokcie, łał!

Gonia niedziela, 03 listopada, 2013

muszę herbatkę spróbować :) akurat w lidlu będę siódmego to poszukam. A paznokcie są śliczne, swoją drogą home sweet home właśnie się u mnie pali :)

Anna Bielaszewska niedziela, 03 listopada, 2013

ciekawy mix zdjęć

Nena niedziela, 03 listopada, 2013

Herbatka musi być pyszna!

Wera niedziela, 03 listopada, 2013

fajny mix

JustynaPolska Stylist&Make-upArtist niedziela, 03 listopada, 2013

paznokcie są super! kurde szkoda, że ja tak nie umiem, super by komponowały się z moimi stylizacjami

Kama niedziela, 03 listopada, 2013

woski <3

Neonowa niedziela, 03 listopada, 2013

Wiesz co, niekoniecznie jakiś obserwator uciekł, bo też tak miałam, że w blogerze wyświetlała mi się liczba pomniejszona o jedną osobę w porównaniu do liczby na stronie głównej. Teraz co prawda, suma się wyrównała, ale zawsze ktoś może obserwować "niepublicznie";)

Żaneta J. poniedziałek, 04 listopada, 2013

ta herbatka! czuje się skuszona :)

...SZKATUŁKA... poniedziałek, 04 listopada, 2013

Uwielbiam Warszawę,ale woski YC - od jednego i drugiego jestem uzależniona :)

Camilla wtorek, 05 listopada, 2013

Lubię tego typu posty ! też mam zamiar takie robić:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!