Zmalowane na szybko - wariacje srebrnym lakierem i nie tylko


Witajcie! Udało mi się zmalować bardzo szybkie mani, bo po szpitalu jeszcze nie jestem w stanie ślęczeć długo nad pazurkami. Postanowiłam więc na kropki i kreski z wykorzystaniem mojego nowego srebrnego lakieru z Golden Rose, którego byłam baaardzo ciekawa. Srebrny lakier mnie nie zawiódł, tylko długo skubaniec wysycha ale trudno. :)





                                                                                                                                                  ♥ Joanna Ł

13 comments

PlANTOFELEK piątek, 29 listopada, 2013

To sa pazury na szybko? Niezly efekt:)

Sekrety Naszego Piękna piątek, 29 listopada, 2013

ładnie :)

Malini S piątek, 29 listopada, 2013

A co to za nudziak jako baza? Ma bardzo ładny odcień. :)

Fanaberie Polki piątek, 29 listopada, 2013

Gdyby mi takie wychodziły na szybko :D Świetnie dobrane kolory. A Twoje inne mani... suuper, z chęcią posiedzę tu dłużej. Pozdrawiam. :)

Ewa piątek, 29 listopada, 2013

o jacie... co za piękności!!! cudowny efekt :)

Joanna K piątek, 29 listopada, 2013

Śliczne pazurki :)

My roses nails sobota, 30 listopada, 2013

świetny mix :) srebrny to z serii Rich Color?

Joanna Ł sobota, 30 listopada, 2013

Ten nudziak to lakier Golden Rose z serii Paris numer 201

Joanna Ł sobota, 30 listopada, 2013

nie, to ten najzwyklejszy lakier z Golden Rose. Pokazywałam go tu: http://urodomania.blogspot.com/2013/11/tydzien-w-zdjeciach-my-week-in-photos-12.html

alizall z. sobota, 30 listopada, 2013

Bardzo mi się podoba, jak najbardziej w moim stylu :)

little.monster. sobota, 30 listopada, 2013

ciekawe połączenie, podoba mi sie ten srebrny :D

pannaamagdalena sobota, 30 listopada, 2013

może zmalowane na szybko ale zmalowane przepięknie :)

REVENTRE sobota, 30 listopada, 2013

To jest na szybko? Ja bym pazurki tak zdobiła chyba przez godzinkę :)
Pięknie wyszło :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!