Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA od BingoSpa


 O kremie: Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA to wyjątkowy, złuszczający krem, który redukuje zaskórniki i zmniejsza rozszerzone pory. Krem BingoSpa reguluje wydzielanie sebum. Dzięki właściwościom złuszczającym naskórek, ogranicza ilość wyprysków i blizn potrądzikowych. Krem BingoSpa z kwasami AHA jest zalecany do pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej z tendencją do powstawania zaskórników.
Stosowanie kwasów AHA do skóry zniszczonej działaniem słońca zapewnia poprawę nie tylko jej powierzchniowych warstw, ale również wpływa korzystnie na tkankę łączną. 
Badania prowadzone przy pomocy ultradźwięków potwierdziły, że po kilkutygodniowym stosowaniu kremów z kwasami AHA następuje wyraźne podwyższenie w skórze aktywności fibroplastów  - komórek odpowiedzialnych za wytwarzanie kolagenu, co skutkuje lepszym nawilżeniem, a w konsekwencji do znacznej poprawy stanu skóry. Dzięki temu, że równomiernie rozprowadzają pigment oraz zapobiegają jego zbijaniu się w grudki, kwasy owocowe rozjaśniają plamy pigmentacyjne (np. starcze, wątrobowe).

Krem BingoSpa z kwasami AHA zmniejsza zanieczyszczenia i porowatości nadając skórze gładkość, dzięki czemu skóra staje się zwyczajnie piękna i promienna, delikatnie pachnąca.

Wartość pH 4,2 ÷ 4,6

Skład widoczny niżej na zdjęciu:



Moja opinia: Krem zamknięty w wygodnym pojemniczku z zakrętką. Rozwiązanie wygodne ale niestety mało higieniczne jeżeli chodzi o krem. Po otwarciu pojemniczka czuje się niby ładny ale intensywny lekko chemiczny zapach, który do mnie nie przemówił, bo wydaje mi się za mdły. Konsystencja kremu jest bardzo lekka o białym kolorze. Szybko się wchłania pozostawiając delikatny film i dobrze rozsmarowuje.



Buzia po stosowaniu kremu już po dosłownie kilku dniach wydała mi się bardziej nawilżona i elastyczna, niestety zauważyłam też że krem u mnie spowodował powstawanie małych wyprysków. Domyślam się, że to wina tego właśnie kremu, bo w swojej pielęgnacji nic nie zmieniałam a doszedł właśnie ten krem. Mimo to krem stosowałam dalej, a drobne wypryski dalej się pojawiały. Teraz jest już około 2 miesiące odkąd stosuje krem i naszczęście niespodzianki zaczęły ustępować. 
Krem nie złuszcza jakoś specjalnie, nie zauważyłam nigdzie suchych, schodzących skórek jak miałam podczas stosowania toniku z kwasami. Nie zauważyłam także poprawy w redukcji porów. To co zauważyłam to nawilżenie i zmatowienie - skora rano po zmyciu kremu jest dużo mniej błyszcząca i makijaż lepiej się trzyma.


Cena kremu to ok. 22 zł za 100g, więc przystępnie za produkt z kwasami, jednak działanie nie jest za specjalne, uzyskujemy zmatowienie i nawilżenie więc dosyć średnio, bo po produkcie z kwasami spodziewać by się chciało dużo więcej. Link do produktu na stronie producenta - http://www.bingosklep.com/delikatnie-zluszczajacy-krem-kwasami-bingospa-p-392.html

                                                                                                                                                   ♥ Joanna Ł

5 comments

Monika Kosmetyka czwartek, 19 grudnia, 2013

Zaciekawił mnie ten produkt:)

Alicja. piątek, 20 grudnia, 2013

Bardzo fajna recenzja :)

Wiolka-blog piątek, 20 grudnia, 2013

super krem :D

Nena piątek, 20 grudnia, 2013

Szkoda, że szału nie ma.

Sekrety Naszego Piękna piątek, 20 grudnia, 2013

Chyba za małe stężenie kwasów jest ;/ Ale i tak bym chętnie spróbowała :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!