Granatowy lakier ze srebrnym glitterem


Witajcie! Dzisiaj mam dla Was kolejną porcję paznokci z glitterem, która może nadawać się na świąteczny manicure. Tym razem użyłam granatowy lakier Wibo nr 18, zakupiony z myślą o wykorzystaniu go jako lakier bazowy, który miał imitować wieczorne lub nocne niebo pod moje wzorki. Granatowy lakier pokryłam lakierem do wykończenia frencha od Bell nr 08, który zawiera mnóstwo mikroskopijnych srebrnych drobinek, które wspaniale połyskują i zmieniają zwykły lakier w zupełnie nowy. Lakier ten mimo że, ma mnóstwo drobinek, które w sporej ilości pozostają na paznokciach już po pierwszej warstwie, zmywa się z łatwością i przedłuża trwałość lakieru. I na koniec, na końcówki paznokci nałożyłam mój stary glitter z Essence 07 Blair, który męczę i męczę a skończyć się nie chce skubaniec :)    






                                                                                                                                                  ♥ Joanna Ł

12 comments

My roses nails sobota, 07 grudnia, 2013

fajny duet, ten topper bardzo mi się podoba :)

Żaneta J. sobota, 07 grudnia, 2013

super się komponuje!

pannaamagdalena sobota, 07 grudnia, 2013

Świetne zdobienie :)

Natalia Lily sobota, 07 grudnia, 2013

Mani wyszło pięknie:):)
Glitter jest bardzo ciekawy:)

Katarzyna kobieceszufladki sobota, 07 grudnia, 2013

Te giltery jakoś mnie nie kuszą, w ogóle nie lubię brokatów:)

Wiolka-blog sobota, 07 grudnia, 2013

mega mi sie podoba :D

minthairr Paula sobota, 07 grudnia, 2013

Wow, ale długie paznokcie :)) śliczne zdobienie, lubię brokaty :)

Joanna K sobota, 07 grudnia, 2013

Przepiękne:)

alizall z. sobota, 07 grudnia, 2013

Ciekawy glitter :)

Sekrety Naszego Piękna niedziela, 08 grudnia, 2013

ładnie :)

little.monster. niedziela, 08 grudnia, 2013

ciekawe połączenie :D

Paula0406 niedziela, 08 grudnia, 2013

Uwielbiam ten glitter z eesence :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!