Listopadowi ulubieńcy 2013

W tym miesiącu trzymałam się sprawdzonych i znanych przeze mnie kosmetyków, zakupy robiłam dosyć rzadko więc ulubieńcy dosyć skromni ale przynajmniej mój portfel zaoszczędził i będę mogła skorzystać z Dnia Darmowej Dostawy, który jest jutro (klik). Mam już upatrzony sklep z farbkami do paznokci :)


W tym miesiącu skupiłam się na tym, żeby doprowadzić do stanu używalności moje skórki przy paznokciach. Pomału zaczynają wyglądać coraz lepiej, oczywiście wiem, że jeszcze sporo czasu przede mną, w końcu dosyć długo je zaniedbywałam i wycinałam co było dużym błędem. W doprowadzeniu ich do lepszego stanu sporo pomaga mi odmładzający krem-maska do rąk i paznokci od Eveline, który nakładam jak czuje, że moje ręce tego potrzebują, po myciu i obowiązkowo na noc oraz rewelacyjny wygładzający peeling do rąk, dwufazowy z oliwką z oliwek i solą Cztery Pory Roku. Peeling zachwycił mnie już od pierwszego użycia! Nigdy po prostu nigdy nie miałam tak gładkich i nawilżonych dłoni jak po jego zastosowaniu! Naprawdę polecam! 
Polubiłam się także, z pomadką Maybelline Baby lips, która nadaje bardzo ładny odcień ustom a przy tym nawet dobrze radzi sobie z ich nawilżeniem. Do tego odcień Pink Punch pasuje do mnie w 100% :) Tisane pomógł moim ustom wrócić do zdrowego stanu po zabiegu ortodontycznym w szpitalu gdzie moje usta napuchły, spierzchły i schodziła z nich skóra o dosyć dziwnym kolorze - dramat! Jednak balsam świetnie się sprawdził i z tego co widziałam, to moje usta już w szpitalu wyglądały lepiej niż innych dziewczyn, które miały podobny zabieg a stosowały jakieś inne masełka czy pomadki. 
I na koniec moja nowa miłość, która niestety już jest na wykończeniu i czas zakupić kolejny egzemplarz Paese akrylowy utwardzacz, nadaje piękny połysk moim wzorkom na paznokciach a przy tym przedłuża trwałość lakierów. 

                                                                                                                                                  ♥ Joanna Ł

11 comments

Magdalena B niedziela, 01 grudnia, 2013

Nie znam twoich ulubieńców ale chętnie to zmienię :)

Lila niedziela, 01 grudnia, 2013

tisane jest świetne ;)

Nena niedziela, 01 grudnia, 2013

Mam Baby Lips i na razie nie zachwycił mnie swoim działaniem :(

Ala niedziela, 01 grudnia, 2013

Ten krem do rąk mnie kusi ;)

...SZKATUŁKA... niedziela, 01 grudnia, 2013

Znam kilka z tych produktów i bardzo je lubię :)

Katarzyna kobieceszufladki niedziela, 01 grudnia, 2013

Tisane lubiłam, miałam, jednak teraz wybieram masełka z Nivea głównie ze względu na lepsze opakowanie

Wiolka-blog niedziela, 01 grudnia, 2013

musze kupic Baby Lipsa :D

Wera niedziela, 01 grudnia, 2013

peeling mnie zaciekawił, przydałby mi się taki

Sekrety Naszego Piękna niedziela, 01 grudnia, 2013

nie miałam żadnego z tych produktów :)

Żaneta J. poniedziałek, 02 grudnia, 2013

nie znam żadnego :(

karminowe.usta poniedziałek, 02 grudnia, 2013

Skoro pomadki Maybelline Baby Lips są tak dobre, to muszę jakąś przygarnąć. Zależy mi na kolorze i właściwościach nawilżającyh. Zdaję sobie sprawę, że w przypadku tego typu produktów nie mogę liczyć na mocną pigmentację, ale wystrarczy mi poświata;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!