Na bogato - buraczkowy lakier ze złotym glitterem


Dawno nie miałam na pazurkach zwykłego mani z odrobiną brokatu, brakowało mi takich połączeń. Proste a efekt naprawdę zachwycający. Wykorzystałam znaleziony na dnie szuflady z lakierami i o dziwno jeszcze żyjący buraczkowy lakier, z domieszką różu i fioletu lakier Wibo extreme nails oraz zakupiony niedawno lakier ze złotym glitterem Golden Rose classics charming. Niestety nie podam Wam numerków bo w obu przypadkach są one już starte.. 
Glitter od GR niestety mnie zawiódł, musiałam nałożyć sporo warstw, żeby uzyskać efekt jaki jest widoczny na zdjęciach. Bardzo mało drobinek zostaje na paznokciach, dosłownie pojedyncze drobinki zostają po nałożeniu jednej warstwy na paznokciach. Na zdjęciach widocznych jest chyba z cztery warstwy a i tak krycie jest marne. Dlatego nie polecam tego glitteru, jest tani i co niestety za tym idzie kiepski. 






Mimo słabego krycia jaki daje glitter efekt mi się bardzo podoba. Moim zdaniem jest to fajna propozycja na świąteczny manicure. 

                                                                                                                                                  ♥ Joanna Ł

18 comments

dream7 wtorek, 03 grudnia, 2013

Piękne połączenie , ten lakier Wibo ma świetny kolor ;)

pannaamagdalena wtorek, 03 grudnia, 2013

Kolor jest świetny ;)
Genialne połączenie!

Natalia Lily wtorek, 03 grudnia, 2013

Genialnie to wygląda;)Tak świątecznie;)

Patt wtorek, 03 grudnia, 2013

ale śliczne :) świetne połączenie :)

Sekrety Naszego Piękna wtorek, 03 grudnia, 2013

bardzo ładne połączenie :)

KasiaPL wtorek, 03 grudnia, 2013

świetne połączenie, całość tak nieco sylwestrowo wygląda :D

alizall z. wtorek, 03 grudnia, 2013

Idealne połączenie :)

Wiolka-blog wtorek, 03 grudnia, 2013

cudowne pazurki :D

Joanna K wtorek, 03 grudnia, 2013

Przepięknie to wygląda :)

Lady Anchor Blog wtorek, 03 grudnia, 2013

podoba mi się :) zdecydowanie świątecznie :)

Awangarda wtorek, 03 grudnia, 2013

Piękny kolor tego lakieru z Wibo :)

Paulina wtorek, 03 grudnia, 2013

przecudnie to wygląda. Chyba taki mani będzie gościł u mnie na święta

Theagnes87 środa, 04 grudnia, 2013

kolor idalny na jesień zimę

Aleksandreta K. środa, 04 grudnia, 2013

Często traktuję końcówki paznokci złotem ;) Szczególnie w jesienno-zimowym czasie ;)
Pozdrawiam ;)

MyBeauty Joy piątek, 06 grudnia, 2013

piękny kolor :)wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

Monika Kosmetyka piątek, 06 grudnia, 2013

Bardzo mi sie podoba:)

Abbi roy sobota, 07 grudnia, 2013

I often read your blog admin try to find it very fascinating. Thought it was about time i show you , Sustain the really great work
jeux barbie

Magdalena Nailinspirelove piątek, 13 grudnia, 2013

Chętnie skusiłabym się na ten glitter, ale niestety nie jest on u mnie dostępny :(

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!