Raz jeszcze złoty piasek Lovely, tym razem w bardziej zimowej wersji


O piaskowym lakierze z serii Snow dust od Lovely pisałam w tym poście - klik, więc już nie będę się o nim znowu rozpisywać. Piasek całkowicie mnie zauroczył i ciężko mi się z nim rozstać i zmyć go z paznokci. Dlatego po kilku dniach noszenia zwykłego złotka co nieco urozmaiciłam mani malując na nim płatki śniegu. 




                                                                                                                                                   ♥ Joanna Ł

14 comments

My roses nails wtorek, 17 grudnia, 2013

ale piękne ^^
mam ten piasek, szał po prostu ^^

...SZKATUŁKA... wtorek, 17 grudnia, 2013

Jak zawsze - perfekcyjne :)

moooni-que wtorek, 17 grudnia, 2013

dokładnie - perfecto! myślałam, że to naklejki :-)

Sekrety Naszego Piękna wtorek, 17 grudnia, 2013

super :)

Anna Modzelewska wtorek, 17 grudnia, 2013

Ale pięknie Ci to wyszło :))

Anna Bielaszewska wtorek, 17 grudnia, 2013

Zimmmaaaa u Ciebie w pełnej okazałości,

Katarzyna kobieceszufladki wtorek, 17 grudnia, 2013

Świetnie wygląda!

Magdalena Nailinspirelove wtorek, 17 grudnia, 2013

Pięknie wyszły ci te śnieżynki :)

Żaneta J. wtorek, 17 grudnia, 2013

ślicznie!

Paula0406 wtorek, 17 grudnia, 2013

Genialne!!

Mała Mi. wtorek, 17 grudnia, 2013

niesamowite!:)

little.monster. wtorek, 17 grudnia, 2013

jestem jak najbardziej na tak! bardzo ładne :P

Theagnes87 środa, 18 grudnia, 2013

extra!

naughtynotnice0 środa, 18 grudnia, 2013

na święta idealne:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!