Różowe pędzelki do zdobienia paznokci od KKCenterhk


Dzisiaj wreszcie post do którego bardzo długo się zbierałam - post o pędzelkach do paznokci, które dostałam w ramach współpracy z KKCenterhk
Pędzelki jak widzicie są śliczne i różowe :) z zestawie jest ich aż 15 a to naprawdę dużo jak na pędzelki do paznokci i przyznam szczerze, że niektórych jeszcze nie zdążyłam wypróbować bo jest ich aż tyle! Pędzelki znajdują się w plastikowym pokrowcu, każdy z pędzelków dodatkowo posiada plastikową rurkę zabezpieczające włosie pędzelka. Samo włosie wykonane jest z włókna syntetycznego w 3 kolorach; biały, pomarańczowy i ciemno brązowy. Jednak mimo tych kolorów samo włosie nie różni się niczym; jest bardzo miękkie i delikatne, do tego bardzo trwałe bo jeszcze żadne włókno mi nie wypadło ani się nie zniszczyło na końcach. Jedyny minus tych kolorów jest taki, że zwłaszcza przy farbach akrylowych białe włosie brudzi się zdecydowanie szybciej i ciężko je domyć (zapewne to zobaczycie na zdjęciach pędzelków :)) Pędzelków nie należy czyścić zmywaczem do paznokci. Wystarczy szampon lub żel pod prysznic i ciepła woda. 


W zestawie znajdują się; 1 sonda, 2 pędzelki wachlarzowe, 2 płaskie skośne pędzelki, 1 zgięty cienki pędzelek, 5 płaskich prostych, 4 cienkie; w tym 2 długie i 2 krótkie. 


1 zgięty cienki pędzelek i 2 krótkie cienkie - idealne do detali i pracochłonnych elementów, takich jak, kontury, wypełnienie drobnych elementów, kokardki itp. Są to najczęściej używane przeze mnie pędzelki, są niezastąpione i według mnie są podstawą, bo równie dobrze mogą zastąpić te grube pędzle a one same są niezastąpione. to właśnie nimi wykonuje palmy, domki, drzewa, płatki śniegu itp. 


2 pędzle wachlarzowe - służą do nakładania brokatu i usuwania jego nadmiaru, oraz do cieniowania paznokci - ombre. Ja je wykorzystuje bardzo rzadko, a jeżeli już to głównie do robienia ombre, i cieniowania. Jest to bardzo fajna metoda; nakłada się różne kolory na poszczególne części pędzelka i przejeżdża po paznokciu. 


2 długie cienkie pędzle - linery - z ich pomocą możemy namalować wszelkiego rodzaju, paski, kreski, linie. 


2 pędzle skośne cienkie - te wykorzystuję głównie do metody one stroke, są idealne, a sama metoda one stroke przy użyciu dobrych i dopasowanych dobrze pędzelków jest dużo prostsza. 
5 płaskich pędzli - te także są świetne do metody one stroke, jednak mnie zdecydowanie lepiej wychodzi posługując się tymi ściętymi. Idealnie nadają się także do malowania wszelkiego rodzaju grubszych pasków; typu french manicure a także do nakładania żelu. 


1 sonda - wszelkiego rodzaju kropki. Sonda w zestawie jest dosyć mała i może posłużyć także do nakładania ćwieków czy cyrkonii na paznokcie. 


Próba pędzelków z farbą akrylową.



Ja ten zestaw polecam z całego serca, są naprawdę dobrze wykonane, bo jeszcze żaden z pędzelków mi się nie zniszczył, a nie zawsze odpowiednio je zabezpieczam i chowam do opakowania. Poprzednie moje pędzelki zamówiłam z allegro i bardzo szybko włosie zaczęło wypadać a końcówki pędzelków niszczyć, że już nie sposób było malować. Poza tym pędzelki są urocze i dziewczęce - różowe i delikatne :)

                                                                                                                                                 ♥ Joanna Ł

9 comments

Freewolna niedziela, 15 grudnia, 2013

ja kupiłam swoje pędzelki za jakieś śmieszne pieniądze, ale bardzo je lubię i chyba są pędzle, które za bardzo się od siebie nie różnią ;)

Wiolka-blog niedziela, 15 grudnia, 2013

nie mialam ich , ale widac odrazu ze godne polecenia :)

pannaamagdalena niedziela, 15 grudnia, 2013

ooo pędzelki genialne :)
cuda nimi będzie można tworzy sama muszę sie w jakieś wyposaży :)

little.monster. niedziela, 15 grudnia, 2013

świetny zestawik przydał by mi sie taki :D

themissydi niedziela, 15 grudnia, 2013

Super pędzelki :) Ja mam sondę połączoną z pędzelkiem z AVON-u i też dobrze się sprawuje, ale taki zestaw to marzenie :)

JealousJelly niedziela, 15 grudnia, 2013

Spory zestaw :) Ja bym nie wiedziała co z większością pędzli się robi, jakbyś nie napisała :D

Joanna K niedziela, 15 grudnia, 2013

Super zestaw! :)

Paula0406 niedziela, 15 grudnia, 2013

Też kilka dni temu kupiłam pędzelki chociaż jeszcze nie mam pomysłu jakich użyć :)

Paulina środa, 18 grudnia, 2013

juz nie mogę sie doczekac jakie cuda nimi stworzysz!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!