Sylwestrowe paznokcie - szampan, bąbelki i serpentyny


Dzisiaj dosyć oszczędne w szczegóły mani specjalnie na Sylwestrową noc :) Oczywiście nie mogło zabraknąć mieniącego się lakieru w wieczorowym kolorze oraz pięknego złota od Lovely.





I jak Wam się podoba? Jakie mani Wy robicie na Sylwestra? Mnóstwo brokatu, czy innych błyskotek? :) 

                                                                                                                                                     Joanna Ł

12 comments

ankas sobota, 28 grudnia, 2013

Sylwester na całego;p

little.monster. sobota, 28 grudnia, 2013

bombowe! :P

Monika Kosmetyka sobota, 28 grudnia, 2013

Pomysłowe i że tak powiem szampańskie :D:D

Wiolka-blog sobota, 28 grudnia, 2013

Cudowne paznokcie :D

Joanna K sobota, 28 grudnia, 2013

Super zdobienie! :) podobają mi się te kieliszki :)

Różowa Klara sobota, 28 grudnia, 2013

Podziwiam za cierpliwość ja postawię na jeden kolor.

Reablly niedziela, 29 grudnia, 2013

Mi by się zdecydowanie nie chciało malować takiego mani, nie dość że jestem zbyt leniwa to w dodatku brak mi wystarczających zdolności manualnych nad czym ubolewam strasznie.
Nic tylko pozazdrościć ;)

Cosmetic Pleasure niedziela, 29 grudnia, 2013

Kieliszki są świetne! :)

czarnulkaa niedziela, 29 grudnia, 2013

pomyslowo zrobione :)

Sekrety Naszego Piękna niedziela, 29 grudnia, 2013

Bardzo ładnie :)

smyrgotka niedziela, 29 grudnia, 2013

Genialne :)

SheLazY poniedziałek, 30 grudnia, 2013

super, chociaż kolor bazowy trochę nie w moim guście :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!