Tydzień w zdjęciach / My week in photos #14


1. Milka oreo ♥ pycha!
2. nowy sweterek i wisiorek ważka z allegro, która kosztowała mnie jakieś 3 zł z przesyłką :)
3. pazurki ze złotym glitterem, baaardzo podoba mi się to połączenie (klik)
4. nowe kolczyki; kwiatuszki (zwłaszcza miętowe) i babeczki mnie urzekły 


5. pierwszy śnieg za oknem cieszy chociaż jest z deszczem :) uwielbiam śnieg!
6. odkąd mam smartfona nie mogłam się doczekać kiedy aplikacja pogodowa pokarze śnieg i oto on :)
7. Mikołajkowy prezent - piękne i futrzane kapciuchy! 
8. lakiery


8. pazurki z glitterem z Essence, mam nadzieję, że ten glitter wreszcie się skończy bo mam ochotę na jakiś nowy (klik
9. farbki akrylowe do paznokci ze sklepu 4nails, który brał udział w Dniu Darmowej Dostawy. Głównie chodziło mi o mały zapas białego koloru bo on mi się najszybciej kończy a teraz w okresie zimowym jako śnieg na pazurkach tym bardziej 
10. prezent mikołajkowy dla Tż :) świetny prawda?
11. piwo sezonowe - świąteczne, mnie nie przypadło do gustu 

                                                                                                                                                  Joanna Ł

19 comments

moooni-que poniedziałek, 09 grudnia, 2013

Świetne mikołajki, mój P. pewnie by takich nie nosił:D Ale są meeeeega!
Powiedz mi gdzie kupiłaś te piękne kolczyki...przepadłam!

Szuszu poniedziałek, 09 grudnia, 2013

jadłam tą milke <3

Nena poniedziałek, 09 grudnia, 2013

Nie porwała mnie ta Milka :) W mieście też lubisz śnieg? Ja nie znoszę! ;D

Żaneta J. poniedziałek, 09 grudnia, 2013

te kapcie <3

Wera poniedziałek, 09 grudnia, 2013

jakie cudne kapciuchy

Paulina poniedziałek, 09 grudnia, 2013

bordowe pazurki ze złotym brokatem są przecudowne. Muszę sprawić sobie na święta taki gietter :)

...SZKATUŁKA... poniedziałek, 09 grudnia, 2013

Czekolada z OREO jest oszałamiająco PYSZNA :)

Julia sęk poniedziałek, 09 grudnia, 2013

Czekolada jak ja kocham słodycze a i ładne włoski były też na zdjęciu ;))

Camilla poniedziałek, 09 grudnia, 2013

kocham takie kapciochy <3

Joanna Ł poniedziałek, 09 grudnia, 2013

w mieście jest dosyć upierdliwy ale i tak go kocham! zwłaszcza jak pada :)

Joanna Ł poniedziałek, 09 grudnia, 2013

kolczyki zamówiłam na allegro u tego sprzedawcy http://allegro.pl/show_user.php?uid=29297167
za śmieszną cenę, bo coś ponad 1 zł za parę :)

Reablly poniedziałek, 09 grudnia, 2013

Kurczę, wszyscy mają milke oreo tylko nie ja :(

aleks poniedziałek, 09 grudnia, 2013

Bardzo lubię taki mixy zdjęć :) Masz świetne paznokcie :)
PS. Zapraszam do mnie na rozdanie. Do wygrania dowolna rzecz do 20$ w sklepie Rosegal. Naprawdę warto:)

alizall z. poniedziałek, 09 grudnia, 2013

Uwielbiam milke oreo ! Kapcie pierwsza klasa ! :d

Monika Kosmetyka wtorek, 10 grudnia, 2013

Czekolada, paznokcie, kapcie, obłędnie:D

Angelika Ś. wtorek, 10 grudnia, 2013

oreo <3
bardzo podoba mi się pierwszy mani, a kapciuchy od TŻ są fantastyczne! :D

Deja Eva wtorek, 10 grudnia, 2013

I am just telling you how to do that.
jeux de jewel

Paula0406 wtorek, 10 grudnia, 2013

Też próbowałam tego piwa, dużo świąt to w nim nie ma :(

Magdalena Nailinspirelove piątek, 13 grudnia, 2013

Masz śliczne włosy. Milka z oreo jest najlepsza! :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!