Tydzień w zdjęciach / My week in photos #15


1. Nowe woski YC ♥ moje uzaleznienie od wosków rośnie a zaczęło się całkiem niewinnie, a teraz mam już całkiem zadowalającą kolekcję, zwłaszcza wosków świątecznych. Nowe woski to: świąteczne mandarin cranberry i christmas eve, oraz wakacyjne bahama breeze i pineapple cilantro
2. pierwsze zdobienie w zimowym stylu - delikatne płatki śniegu (klik)
3. herbatka grzaniec zbójnicki - jako fanka wszystkiego co zimowe lub świąteczne kupiłam ale bez rewelacji
4. pięknyyy lakier piaskowy z zimowej kolekcji Lovely. Lovely bardzo się postarało i kocham moje złotko!


5. złoty piasek od Lovely (klik)
6. zostałam zarażona chęcią do przeczytania "Pamiętnika", jakoś wcześniej mimo tego, że kocham film nie ciągnęło mnie do samej książki i to był spory błąd! Nie spodziewałam się, że książka jest aż tak cienka ale bardzo szybko i przyjemnie się czyta i działa tak mocno na emocje i jest bardzo autentyczna i piękna :))
7. babeczki z zimowymi papilotkami, jakieś małe wyrosły, za mało ciasta dawałam chyba do foremek, muszę spróbować jeszcze raz, bo te nie zadowoliły mojego oka i chcę ładniejsze :)
8. pierniczki in progress :)


9. zimowe smaki Hortexu - suszona śliwka z jabłkiem i gruszką - dla mnie pycha, przypomina kompot świąteczny :)
10. i 11. gotowe pierniczki! bardzo jestem z nich dumna wyglądają tak pięknie! nabrałam ochoty na kolejną 'partię' pierniczków :) zapowiada się, że w tym roku będę ich miała bardzo dużo
12. pędzelki - wreszcie naskrobałam o nich post (klik

                                                                                                                     ♥ Joanna Ł

12 comments

...SZKATUŁKA... poniedziałek, 16 grudnia, 2013

Widzę,że u Ciebie świąteczna atmosfera w pełni trwa :)

Milie P. poniedziałek, 16 grudnia, 2013

ech, właśnie palę "home sweet home"... "christmas memories" boję się rozpoczynać, zapach wydaje się intensywny, zdominowal całą paczkę :) i widziałam dzisiaj to złoto od lovely, ale nie skusiłam się, bo do pracy nie mogę sobie pozwalać na takie lakiery. chociaż nadal mnie kusi

nika88 poniedziałek, 16 grudnia, 2013

Piękne pierniczki, ten złoty lakier mi się marzy:)

Monika Kosmetyka poniedziałek, 16 grudnia, 2013

Pierniczki strasznie apetyczne:):)

Asia poniedziałek, 16 grudnia, 2013

Pierniki, pierniczki! Uwielbiam, jedną porcję mam zrobioną, jutro druga i lukrowanie:)) Jakie zdobienia ładne u Ciebie:)

Wiolka-blog poniedziałek, 16 grudnia, 2013

super mix :)

moooni-que poniedziałek, 16 grudnia, 2013

Pierniczki są przepiękne! :-) I pewnie nie gorzej smakują :-)

pannaamagdalena poniedziałek, 16 grudnia, 2013

Uwielbiam Sparksa :)
Masz śliczne pazurki :)

Nena poniedziałek, 16 grudnia, 2013

Uwielbiam ten sok, jest przepyszny :)

Katarzyna kobieceszufladki poniedziałek, 16 grudnia, 2013

pierniczki wyglądają bardzo apetycznie:)

Paula0406 poniedziałek, 16 grudnia, 2013

Pyszna ta herbata :) Moje serce obecnie podbiła świąteczna herbata z vitaxa śliwka i kardamon, pychota :)

naughtynotnice0 środa, 18 grudnia, 2013

pierniczki smakowicie wyglądają, ja niestety nie miałam w tym roku czasu, żeby je zrobić:(

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!