Tydzień w zdjęciach / My week in photos #16


moje małe dzieło; pokrywka na pierniczki dla Tż, główki reniferów są z filcu, który mi został po pracy z dziećmi w zeszłym roku, a z braku innych kolorów rogi namalowałam :) | pomarańcze z goździkami - obłędnie pachnie! Pierwszy raz zrobiłam coś takiego na święta i napewno nie ostatni; piękny zapach ale i dekoracja | Yankee Candlee - apple & pine needle | reniferowe pudełko już z piernikami


przedświąteczna kawa z przyjaciółką | świąteczny mix na paznokciach; najbardziej podoba mi się prezent z wykorzystaniem złotego piaskowca Lovely (klik) | wigilijny ootd | kawa z pierniczkiem własnej roboty, czyli mały relaks w drugi dzień świąt


samojebka w lustrze :) | to już chyba taka mała tradycja - Kevin sam w domu, obowiązkowo w święta, bo kto nie oglądał? | mały spacer i piękne świąteczne słońce :) na początku byłam zawiedziona, że święta będa mało świąteczne z powodu braku śniegu, jednak teraz nie narzekam. Przynajmniej nie marznę i mogę biegać bez czapki :) | Rudolf (klik


świąteczne obżarstwo ciąg dalszy | drobne upominki, które znalazłam pod choinką :) Mikołaj się postarał | Yankee Candlee - christmas eve (klik) | szampańskie paznokcie (klik)  

Zapraszam także na mojego instagrama :) 
                                                                                                                                                     Joanna Ł

9 comments

pannaamagdalena niedziela, 29 grudnia, 2013

pokrywka jest śliczna :) powinnaś rozpocząc produkcje masową ;P

aa1kamila niedziela, 29 grudnia, 2013

Goździki w pomarańczach <3

Monika Kosmetyka niedziela, 29 grudnia, 2013

Ja też w tym roku przystroiłam goździkami pomarańcze:)

Wiolka-blog poniedziałek, 30 grudnia, 2013

swietny mix :D

Abbey roxy poniedziałek, 30 grudnia, 2013

Many thanks for taking turns this kind of superb subject material on your site. I noticed it on the internet. I am going to check back again when you post much more aricles.
Bocce Ball Game

naughtynotnice0 poniedziałek, 30 grudnia, 2013

jak zawsze jestem pod wrazeniem paznokci:))

Joanna K poniedziałek, 30 grudnia, 2013

Fajne fotki :) pazurki rządzą :)

Reablly poniedziałek, 30 grudnia, 2013

Bardzo fajne fotki ;)

Paulina Drąg czwartek, 02 stycznia, 2014

Cudowny klimat :) Uwielbiam święta :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!