Yankee Candle - Christmas Eve obowiązkowo na święta


Christmas Eve - zapach łączy w sobie aromaty: słodkich śliwek, owoców kandyzowanych i ciepłego ogniska rodzinnego, unoszących się nad wigilijnym stołem.


Dla mnie zapach Christmas Eve idealnie oddaje atmosferę świąt. Czuć w nim jabłka, śliwki, goździki, cukier i cynamon. Jest w nim coś co kojarzy mi się z zapachem świątecznego kompotu z suszu. Zapach nie należy do tych mdłych i duszących, przeciwnie jest owocowy i lekki ze słodkimi nutami. Przyznam szczerze, że trochę bałam się tego wosku, że będzie za ciężki i od razu przyprawi mnie o ból głowy (a o to nie trudno) dlatego bardzo pozytywnie mnie zaskoczył swoją lekkością i oddaniem w stu procentach magii świątecznej atmosfery przy rodzinnym stole.  


Zapach bardzo świąteczny ale pewnie nie raz będzie go u mnie czuć w zimowe i chłodne wieczory. 

                                                                                                                                                    Joanna Ł

10 comments

Żaneta J. piątek, 27 grudnia, 2013

narobiłaś mi na niego ochoty...

Joanna Ł piątek, 27 grudnia, 2013

i dobrze! jest świetny :))

...SZKATUŁKA... piątek, 27 grudnia, 2013

Mam święcę o tym zapachu,towarzyszyła mnie oraz mojej rodzinie podczas świąt :)

Wiolka-blog piątek, 27 grudnia, 2013

nie mialam go :)

Lavender piątek, 27 grudnia, 2013

niestety nie specjalnie przemawia do mnie aromat cynamonu, goździki to też nie moja bajka. Wolałabym zapach świeżej choinki!

dooominica piątek, 27 grudnia, 2013

kocham wszystko co związane z cynamonem więc myslę, że spodobałby mi się ten zapach! :)

PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
Wesołych świąt !

Monika Kosmetyka piątek, 27 grudnia, 2013

Ja też go nie miałam :) ale pewnie jest świetny:D

Anna wilson sobota, 28 grudnia, 2013

Took me time for you to check out all the notes, but I truly enjoyed the post. It proved to be in actual fact helpful to me and I'm sure to all of the commenters right here! It's usually great when you can not just be informed, but additionally engaged! I'm certain you had enjoyable writing this write-up.
Sea Horse shoe games

themissydi sobota, 28 grudnia, 2013

Ostatnio ciężko było go wszędzie dostać :( Wszędzie wyprzedany :(

Reablly niedziela, 29 grudnia, 2013

Dokładnie, nigdzie go już nie ma! A ja tak bardzo go chcę!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!