Zimowy złoty piaskowiec Lovely Snow Dust


Witajcie! Zapewne znacie zimowe piaskowce od Lovely, większość z Was je już pewnie ma, ja się długo ociągałam z ich zakupem ale uległam. Kocham wszystko co ma związek z zimą i świętami więc nie mogłam im się oprzeć. Kupiłam numerek 1, jest to piękny złoty piaskowiec z odrobiną brokatu. Złotko jest chłodnym odcieniu jak przystało na zimę. Konsystencja identyczna jak w edycji piaskowców, które Lovely wypuściło w wakacje. Idealnie dopasowany pędzelek a sam lakier bardziej jest rzadki niż gęsty, jednak nie zalewa on skórek ani nie schnie godzinami i nie kryje. Nic z tych rzeczy - lakier schnie bardzo szybko, kryje perfekcyjnie po 2 warstwach, nie smuży, nie robi bąbli, po prostu ideał, gdyby nie to koszmarne zmywanie :) 







Jak Wam się podoba? Mnie złoty piasek urzekł najbardziej z całej kolekcji. Bardzo fajna propozycja na święta ale i na sylwestrową noc :)

                                                                                                                     Joanna Ł

19 comments

Magdalena B piątek, 13 grudnia, 2013

Fajnie to wygląda :)

Anna Bielaszewska piątek, 13 grudnia, 2013

jest prześliczny i pieknie wyglada na Twoich pazurkach !

Szuszu piątek, 13 grudnia, 2013

naprawde widać zimę ;) świetny efekt ;)

nika88 piątek, 13 grudnia, 2013

Świetny, wygląda naprawdę jak piasek :D

alizall z. piątek, 13 grudnia, 2013

Skusiłam się na biały :) Trzeba przyznać, że seria snow dust im się udała ! :)

Magdalena Nailinspirelove piątek, 13 grudnia, 2013

Przepiękny ten piasek :)

Paula0406 piątek, 13 grudnia, 2013

Piękny kolor i cudownie prezentuje się na paznokciach :) Masz racje zmywanie nie zbyt przyjemne jednak lepsze niż brokat :) Ja na same święta zamierzam zaszalęć z brokatową czerwienią :)

Joanna K piątek, 13 grudnia, 2013

Jest przepiękny po prostu! :)

Sekrety Naszego Piękna piątek, 13 grudnia, 2013

śliczny jest :)

Wiolka-blog piątek, 13 grudnia, 2013

wow mega, taki swiateczny :)

Blonde~bangs piątek, 13 grudnia, 2013

Dokładanie.. Piaski ?"uwielbiają" się tragicznie zmywać. Ale przez to jak wyglądają na paznokciach można im to wybaczyć :).

Catherines diary piątek, 13 grudnia, 2013

świetne są te 3 piaski z Lovely ♥ póki co zakupiłam białego piaskowca ale nie wykluczam, że w końcu dokupię złoty i srebrny :D

Natalia Lily piątek, 13 grudnia, 2013

Jakie koszmarne zmywanie? Właśnie wczoraj z uśmiechem na buzi pokazywałam mamie jak pięknie się zmywa:) Poważnie, tzn ja biorę namoczony wacik przykładam do paznokcia i liczę do 10...potem trę i trę wzdłuż pazurka i lakier pięknie schodzi:):( nie jest źle...
Zaś więcej czasu zajmuje mi zmywani glitterów - szczególnie tych z wielkimi brokatami.
Kocham te piaski z lovely. Szczególnie to złotko jak i srebrny:)

moooni-que sobota, 14 grudnia, 2013

Cudak jakich mało! :-) Urzekł mnie!

krzysti sobota, 14 grudnia, 2013

Bardzo mi się podoba ; )

Żaneta J. sobota, 14 grudnia, 2013

świetny!

dziamalena. sobota, 14 grudnia, 2013

mam numerek 2, ale ten też bym z chęcią przygarnęła <3 obłędna seria :)

SheLazY niedziela, 15 grudnia, 2013

boski!

niezwyczajnie o zwyczajnym piątek, 10 stycznia, 2014

ostatnio po dlugim poszukiwaniu udało mi się go dopaść :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!