Did I tell you? Czyli niebieski glitter do paznokci z H&M w połączeniu z bielą z MIYO


Glitter znowu w akcji, tym razem niebieski i tym razem prosto z H&M. Pierwszy raz mam do czynienia z lakierem z H&M i nie zawiódł mnie, spodziewałam się dużo gorszej jakości. 
Lakier nie ma numerka, ma tylko uroczą nazwę swojego koloru - Did I tell You? jest bezbarwny z niebieskimi drobinkami; drobinki są małe i duże i mienią się w różnych odcieniach niebieskiego koloru - od jasnego turkusu do granatowego - zależy jak światło pada. Spodziewałam się kiepskiego krycia, tego, że pewnie nieliczne drobinki pozostaną na paznokciu po pierwszej warstwie, a tu szok! Glitter naprawdę nieźle pokrywa paznokcie - na zdjęciach jest tylko jedna warstwa glitteru a paznokcie już wyglądają cudownie! 







Ja się zakochałam w połączeniu białego lakieru z niebieskim glitterem z H&M. Jeżeli tak samo jak ja się zakochałyście w glitterze to biegiem do H&M, obecnie jest on przeceniony z 14,90 zł na 5 zł

                                                                                                                                                     Joanna Ł

13 comments

kendall piątek, 03 stycznia, 2014

Przecena? O nie, chyba będę musiała skoczyć do H&M...
Wygląda świetnie!

alizall z. piątek, 03 stycznia, 2014

Ten topper na białym podkładzie przyciąga wzrok ! :)

Monika Kosmetyka piątek, 03 stycznia, 2014

Zdecydowanie mi się podoba:)

Corner passion piątek, 03 stycznia, 2014

o mamoo! świetnie!

dziamalena. piątek, 03 stycznia, 2014

super połączenie, a ten glitter jest boski :D

Joanna K piątek, 03 stycznia, 2014

Ślicznie to wygląda razem :)

Sekrety Naszego Piękna piątek, 03 stycznia, 2014

Bardzo ładny :)

themissydi sobota, 04 stycznia, 2014

Przecen a przecen teraz ;) Koniecznie muszę się wybrać na zakupy^^

Reablly sobota, 04 stycznia, 2014

Śliczny kolor :)

naughtynotnice0 sobota, 04 stycznia, 2014

nigdy nie zwracalam uwagi na lakiery w h&m, ale moze powinnam skoro teraz takie przeceny:)

Madlen sobota, 04 stycznia, 2014

O proszę jakie fajne połączenie, a pazury masz czadowe ;)

SheLazY sobota, 04 stycznia, 2014

śliczności!

Paulina Drąg niedziela, 05 stycznia, 2014

Piękne <3

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!